מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- סיכויי הצלחהחסויה08/07/2009
שלום רב,
אנחנו זוג בטיפולי פוריות, מחזור שלישי של הזרעה, אלו הן תוצאות האולטרסאונד:
15 :תאריך וסת אחרון: 15.06.2009 יום במחזור
_נתוני_שחלה_ימנית
מ"מ x 30x 59 :מידות השחלה
15 מ"מX25 15 מ"מX22 16 מ"מX22 :זקיקים בגודל
.הערות:ועוד הרבה זקיקים קטנים מ10- מ"מ
נתוני_שחלה_שמאלית
מ"מ x 25x 43 :מידות השחלה
9 מ"מX14 11 מ"מX12 9 מ"מX13 :זקיקים בגודל
.הערות:ועוד הרבה זקיקים קטנים
עובי אנדומטריום 8.3 מ"מ
.הערות:רירית סדירה תלת-שכבתית
דוגלס: חופשי מנוזל
ואלו הן תוצאות בדיקת הדם שלי:
ESTRADIOL(E2) 5326.00 PMOL/L
(FOLLICULAR PHASE : 70 - 900 PMOL/L)
(MID-CYCLE : 140 -1900 PMOL/L)
(LUTEAL PHASE : 70 -1000 PMOL/L)
(POST MENOPAUSAL : <150 PMOL/L)
follicullar phase 70-90 pmol/l mid-cyc
le 140-1900 pmol/l luteal phase 70-100
0 post menopausal <150 pmol/l
PROGESTERONE 1.69 NMOL/L
(FOLLICULAR PHASE : 0.5 - 4.8 NMOL/L)
(LUTEAL PHASE : 16.0 - 60.0 NMOL/L)
(POST MENOPAUSAL : 0 - 2.5 NMOL/L)
זריקת אוביטרל נעשתה ביום לפני ההזרעה בסביבות השעה 18.30 וההזרעה נעשתה יום למחרת בסביבות 14.00,
הזרע של בעלי:
דגימה מקורית:
נפח 2
צמיגות 2
ריכוז 36
תנועתיות 44
תנועה פרוגרסיבית טובה 22
לאחר ביצוע GRADIENT:
ריכוז 31
תנועה 87
סה"כ תאי זרע בתנועה 13.5
קיימנו גם יחסים יומיים לאחר ההזרעה.
נאמר לי לפני ההזרעה שיש סיכוי לשלישיה, שאלותי הן:
מה מידת ההצלחה לפי תוצאות הללו שלי ושל בעלי?
אם היו לי כאבי בטן תחתונה, כמו מין לחץ, על מה זה מעיד?
מתן שתן בערך כל איזה שעה שעתיים, דבר שלא אופייני לי, על מה מעיד?
האם יש איזה שהיא דרך לדעת לפני הופעת המחזור אם אני בהריון?
וגם, קראתי כבר בכמה פורומים שיש מין תמיכה שאפשר לעשות במידת ההצלחה של הריון, זאת אומרת לאחר הזרעה או IVF שאפשר לקחת משהו (באישור רופא כמובן) שיתמוך ותצליח הפעולה לקבלת הריון, האם זה נכון? האם יש דבר כזה?
אשמח לתשובה,
יום נעים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר אליעזר גירש08/07/2009לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=42 id=link]פוריות, פריון, הפריה חוץ גופית, IVF[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

