גנים...

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • גנים...
    פלונית
    12/07/2009

    שלום דוקטור!
    אנו נשואים כמעט שנתיים ואצלי אין בעיות הורמונליות אך בבדיקת מח עצם שבעלי עשה לפני כמה שנים נמצא אצלו כרומוזומים 47XXY והיחסים שלנו מצוינים אין לו בעיות של זיקפה או משהו כזה
    שאלתי היא:האם יש סיכוי להרות בהריון טבעי ללא הפריות??
    האם אפשר לדעת או לשער מה יהיה המין של הולד???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גנים...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Klinefelter syndrome

    ד''ר אליעזר גירש
    12/07/2009

    שלום,
    תסמונת קליינפלטר נובעת מחוסר הפרדות של כרומוזומי XY בביצית או בזרע, כך שנוצר זכר שהוא XXY מבחינה כרומוזומלית. מצב זה מביא לחוסר כמעט מוחלט או מוחלט בייצור זרעונים באשך. במידה ויש חוסר מלא, הפטרון הוא תרומת זרע. במידה ויש ייצור מינימלי של זרעונים, ניתן למצוא אותם בביופסיה של אשך. במידה וימצאו זרעונים בביופסית אשך ניתן לבצע הפריה חוץ גופית בטכניקה הנקראת ICSI - הזרקת זרעון לתוך ביצית. במקרה כזה קיימת סכנה של העברת תסמונת קליינפלטר לדור הבא. היום ניתן, במסגרת IVF , לבצע PGD (בדיקה גנטית לעובר לפני החזרתו לרחם) וכך להחזיר לרחם האישה רק את העוברים התקינים (ללא תסמונת).
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו