מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פיענוח תוצאות ספירת זרעברק31/08/2009
שלום רב,
בילדותי סבלתי מאשך טמיר (שמאל), שנותח בגיל 4 לתיקון.
אשמח אם תוכל לעזור לי לפענח את משמעות תוצאות ספירת הזרע, ובמיוחד להבין מה עשויה להיות השפעתן על הפוריות והסיכוי להביא ילדים באופן טבעי. האם יתכן שהבעיות נגרמות מזיהום שטיפול בו ישפר את איכות הזרע?
בנוסף עשיתי אולטראסאונד ונמצאה הרחבה של הוריד ל-3.2 מ"מ באשך שמאל, הבנתי שזה מעל לנורמה אך לא מאוד חמור, האם זה נכון?
ימי המנעות:4 (הגיע למעבדה אחרי כ-45 דקות)
צמיגות: יתר!! (במקור)
חומציות: 7.8
נפח: 2מ"ל
תאים למ"ל: 32*10^6
תנועה:
כללי: 45%
מהיר 20%
בינוני 20%
במקום 0%
הישרדות אחוזי תנועה:
אחרי שעתיים: 40%
אחרי 4 שעות: 30%
צורות פתלוגיות:
כללי 90%
ראש 50%
זנב 15%
צוואר 25%
לואוקציטים 2*10^6 למ"ל !!! (במקור)
תאים צעירים 4*10^6 למ"ל
אגלוטינציה של תאים בתנועה +
vitality 70%
אשמח מאוד לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש01/09/2009שלום ברק,
תנועתיות הזרעונים ומורפולוגיה תקינה שלהם נמצאים מאט מתחת לרצוי. השאלה בן כמה אתה ומתי אתה מתכנן להביא ילדים? אולי קיימת אפשרות לשמר את זרעך בהקפאה במידה והנתוני הזרע ילכו ויחלשו. גם במקרים של אשך תמיר, במידה ויש זרעונים, איכותם יכולה לרדת. צריך לחשוב על שימור הפוריות בעזרת הקפאה של זרע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בן 25
ברק01/09/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת
ברק01/09/2009כעיקרון היינו מעונינים בילדים רק בעוד כ-4-5 שנים בגלל אילוצים מסויימים, אולם לאור העובדות שנגלו לנו אולי נרצה להתחיל בתהליך קודם מתוך הבנה שהדבר עשוי לארוך זמן.
מניסיונך מה הסיכויים שלנו להיכנס להריון בהתאם לנתונים הנוכחיים (בתקופת ניסיונות של כשנה כמקובל).
תודה רבה,
ברק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
ד''ר אליעזר גירש03/09/2009שלום ברק,
לדעתי כדאי להתחיל בלי לבזבז את הזמן, לפחות לגבי הילד הראשון. לאור הנתונים קשה לנבא.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

