דוקטור - מה אפשר לעשות?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • דוקטור - מה אפשר לעשות?
    אבי
    03/09/2009

    שלום רב דוקטור

    אני בן 30 אשתי בת 27 ללא ילדים מנסים 9 חודשים להרות ללא הצלחה בבדיקת זרע:,

    התוצאות, אם אני מבין נכון אז המורפולוגיה על הפנים. 3% תקינים, ו-84% עם דפטים בראש. אם אני מבין נכון גם התנועתיות לא טובה.

    מה אפשר לעשות? מה השלב הבא?


    נושאים לבדיקה תוצאות
    Liquefaction Normal
    Viscosity Abnormalxx
    Colour Normal
    pH 8.5

    Volume (ml) 4.5
    Concentration (mil/ml) 20
    Total Concentration (mil) 90
    Percent of motile sperm (%) 45
    rapid (%) X
    moderate (%) X
    slow (%) XX
    non progressive (%) X
    Total motile sperm (mil) 40.5
    Motility after 4h (%) 40
    Vitality (%) 50
    Agglutination

    Morphology
    Normal forms (%) 3
    Abnormal forms (%) 97
    Head defect (%) 84
    Mid piece defect (%) 11
    Tail defect (%) 2
    Immature forms (mil/ml)
    Leucocytes (mil/ml) 5
    RBC (mil/ml)


    מה אפשר לעשות??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דוקטור - מה אפשר לעשות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    03/09/2009

    שלום אבי,
    נראה כי אתם צריכים טיפולי פוריות, אך מקובל להתחיל בטיפולי פוריות לאחר שנה של נסיון כושל להרות בצורה טבעית. ממליץ להתחיל לקחת תוסף תזונתי Vitamale המיועד לשפר איכות הזרע, להמשיך לנסות בדרך הטבעית ובמקביל כבר לקבוע פגישה עם רופא פריון. שלב הראשון שיומלץ זה מספר הזרעות תוך רחמיות ואם זה יכשל אז להתחיל בטיפולי הפריה חוץ גופית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו