וריקוצלה קלה משמאל בלבד

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • וריקוצלה קלה צד שמאל

    דוד
    14/02/2012

    4% מורפולוגיה
    בן 28
    בת זוגתי לא נכנסת להריון כבר שנתיים
    לאחר אולטרה סאונד וריקוצלה קלה צד שמאל
    האם יש מה לעשות והאם כדאי לטפל בכלל?
    ראוי להדגיש שהמצב הזה לא פוגע לי בכלל בזקפה או בכמות הזרע
    רק רוצים להכנס להריון.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וריקוצלה קלה משמאל בלבד
    mmmm
    02/10/2009

    שלום.
    אני בן 19 ולפני שנה התחילו לי כאבים באשך השמאלי והתחילה להופיע כמות זרע ממש מועטה לעומת מה שהיה וזקפה חלשה. (יש לציין שהכל קרה ביחד, באותו יום).
    עשיתי אולטרא סאונד שבו גילו לי וריקוצלה קלה משמאל בלבד, עשיתי בדיקת זרע שיצאה תקינה חוץ מ-5 אחוז מורפולוגיה .
    האורולוג שפניתי אליו אמר לי שאין מה לעשות, זאת בעיה שמופיעה לבד וחולפת לבד והוא לא ממליץ על ניתוח..
    לפי מה שהבנתי הוריקוצלה פוגעת ביצור תאי זרע וכך פוגעת בפוריות הגבר וזה מה שקורה אצלי .
    מה אפשר לעשות? איך אני פותר כבר את הבעיה הזאת?
    שמעתי על שיטת גת גורן אבל היא מאוד יקרה.
    תודה רבה .


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וריקוצלה קלה משמאל בלבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וריקוצלה

    ד''ר אליעזר גירש
    04/10/2009

    שלום לך,
    ואריקוצלה היא מחלה של כלי דם באשך. ואריקוצלה נובעת מהרס שסתומים חד כיווניים. זה גורם לזרימה בכיוון הפוך של דם הורידי. זרימת הדם בכיוון הפוך גורמת ל- hypertermia ול- hypoxia. לחץ הידרוסטטי על רקמת האשך במחלה זו הוא פי 7-8 ממה שאשך יכול לסת. טיפול נכון יביא לשיפור תוך 4-12 חודשים ואז יש שוב ירידה. המחלה גורמת לירידה בייצור טסטוסטרון ולפגיעה בייצור זרעונים. בואריקוצלה הפגם בזרעונים הוא פגם במבנה הראש וכרומטין (חומר גנטי) אינו דחוס.
    ב- 30% מהמטופלים יש הצלחה בטיפולי ואריקוצלה. ב- 70% מהמטופלים הבעיה חוזרת והסיבה היא בכך שבטיפול עצמו קשה מאוד להגיע לכל המקומות הבעייתיים שבורידי האשך.
    אם אתה עדיין לא נשוי, אז כרגע אין לך צורך בטיפול פריון. מבחינת מצב הוריקוצלה: בואריקוצלה קלה לא מטפלים. מצב זה יכול להמשך הרבה שנים עד הוא מחמיר, אם בכלל. ישנם אורולוגים המתמחים במיוחד בפריון. ממליץ לקבל חוות דעת נוספת אצלהם.
    יש לשקול אפשרות להקפיא כמה מנות זרע וכך בעתיד, במקרה אם תהיה ירידה משמעותית באיכות הזרע תוכל להשתמש במנות הקפואות בעלות איכות גבוהה יותר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    mmmm
    05/10/2009

    תראה מאז שזה התחיל לי קיים אצלי ירידה גדולה בכמות הזרע וירידה גדולה בזיקפה לעמות המצב שהיה לפני המקרה.
    אני מאוד מדוכא מהבעיה והבעיה מונעת ממני ליצור קשרים עם בנות.
    האם אתה מטפל בבעיה הזאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר אליעזר גירש
    07/10/2009

    שלום לך,
    לא להשאר במצב זה! דחוף לגשת לאורולוג ובנוסף לפסיכיאטר. חשוב מאוד שלא תכנס לדיכאון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו