חוות דעת נוספת

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • חוות דעת נוספת
    אופטימית
    23/10/2009

    בעלי ואני מנסים להרות כמעט שנתיים, לאחר מס' בדיקות שעברנו גילינו כי בעלי סובל מאזוספרמיה חסימתית ועבר ניתוח TEFNA. נמצאה כמות קטנה של זרעונים אולם הרופא המטפל אמר שאיכותם לא כ"כ טובה ותנועתם מועטה, מה שמקטין את סיכויי ההצלחה. בנוסף, לבעלי נמצאה טרנסלוקציה כך שבנוסף עלינו לעשות PGD.
    לאחר הרבה התלבטויות החלטנו בכל זאת לנסות ובשבוע שעבר עברתי שאיבה עם 15 ביציות אך ללא הצלחה בהפרייתם.
    הרופא שלי טוען כי חבל על הזמן עם איכות זרע שכזו ובנוסף עם ה"סינון" של ה- PGD ועדיף לפנות לתרומת זרע.
    זו החלטה מאוד קשה שעלינו לקבל ורצינו לדעת אם בכל זאת יש איזשהו סיכוי להצלחה בכל זאת ואם כדאי לפנות לרופא אחר לשמוע חוות דעת נוספת.

    סליחה על האורך ותודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוות דעת נוספת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת נוספת

    ד''ר אליעזר גירש
    25/10/2009

    שלום לך,
    תמיד טוב לקבל חוות דעת נוספת, ואפילו כמה. לדעתי, לפני שמחליטים לקחת זרע מתורם, היתי חוזר על טיפול IVF עם TFNA. סה"כ היה לכם טיפול כזא אחד, וכישלון חד פעמי אינו מעיד על כך שזה המצב. אולי הפעם יהיו הפריות? שווה לנסות שוב. אם יהיו הפריות ויתפתחו עוברים, יהיה מקום גם ל- PGD.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו