בעיית זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית זרע
    אנג'לה
    28/10/2009

    אני ובעלי (בן 36) מנסים להרות כ-שנה וחצי בעזרת ivf, עקב בעיית זרע אצל בעלי. בילדותו לבעלי היה אשך טמיר וניתחו אותו בגיל יחסית מאוחר. בעלי עבר בדיקות להורמונים (תקין) + us אשכים (וריקוצלה קל משמאל).
    אנו עברנו 3 פעמים הזרעות ו 5 פעמים ivf ללא הצלחה.
    ב- ivf הראשון היה הריון אשר לא התפתח ובסופו של דבר הסתיים בהפלה נדחית ובעקבותיה בגרידה.
    בעלי לפני כ- חודש התחיל לקחת vitamale (חודש לפני טיפול ההפרייה האחרון) , אך היום קיבלתי תשובת הריון שלילית שוב.אני יודעת שצריך לקחת את הויטמינים לפחות 3 חודשים כדי לראות תוצאות...
    הרופא שאצלו אנו מטופלים אומר שאיכות זרע גרועה משפיע על המשך ההתפתחות של העוברים המוחזרים לרחם, האם זה נכון?
    ושאלה שניה האם vitamale יכול לעזור במקרה של בעלי, הרי שברור שאשך אחד אינו מתפקד?
    יש לציין שב-ivf משתמשים בשיטת icsi כדי להפרות את הביציות, ומתקבלים עוברים "יפים" לטענת המעבדה והרופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    31/10/2009

    שלום אנג'לה,
    זה נכון שאם ההפריה נעשתה עם זרעון באיכות ירודה זה סיבה טובה להפלה בשלבים מוקדמים של הריון או חוסר הריון. לדעתי, כדאי לכם לשלב טיפול ב- Vitamale עם בחירת זרעונים בשיטת פרופ' ברטוב (IMSI). זה יכול לשפר לכם את התוצאות ב- IVF. את צודקת, Vitamale יש לקחת 3 חודשים לפחות ולהמשיך לקחת כל עוד אתם בטיפול.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך בעיית זרע

    אנג'לה
    01/11/2009

    אם תוכל לפרט בבקשה מה זה שיטת imsi?
    ושאלה נוספת, האם אתה חושב שבעלי צריך לעבור ניתוח ורוקוצלה (מזכירה שיש לו וריקוצלה קל משמאל), או שהבעיה היא עקב אשך טמיר שנותח מאוחר יחסית? (וניתוח הוא לא הפתרון)
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    02/11/2009

    שלום אנג'לה,
    שיטת IMSI היא שיטה שפותחה ע"י פרופ' בנימין ברטוב. בשיטה זו משתמשים במיקרוסקופ בהגדלה של 6600 לעומת ICSI רגיל עם הגדלה 200, כך שבהגדלה גדולה יותר יש סיכוי טוב יותר לבחור זרעונים בעלי מבנה תקין יותר עבור הזרקה לביצית. לפרופ' ברטוב יש מעבדה באיזור אוניברסיטת בר אילן והיא נקראת "ספרמה".
    לגבי וריקוצלה. אם וריקוצלה קלה לא מקובל לנתח.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו