מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיית זרעאנג'לה28/10/2009
אני ובעלי (בן 36) מנסים להרות כ-שנה וחצי בעזרת ivf, עקב בעיית זרע אצל בעלי. בילדותו לבעלי היה אשך טמיר וניתחו אותו בגיל יחסית מאוחר. בעלי עבר בדיקות להורמונים (תקין) + us אשכים (וריקוצלה קל משמאל).
אנו עברנו 3 פעמים הזרעות ו 5 פעמים ivf ללא הצלחה.
ב- ivf הראשון היה הריון אשר לא התפתח ובסופו של דבר הסתיים בהפלה נדחית ובעקבותיה בגרידה.
בעלי לפני כ- חודש התחיל לקחת vitamale (חודש לפני טיפול ההפרייה האחרון) , אך היום קיבלתי תשובת הריון שלילית שוב.אני יודעת שצריך לקחת את הויטמינים לפחות 3 חודשים כדי לראות תוצאות...
הרופא שאצלו אנו מטופלים אומר שאיכות זרע גרועה משפיע על המשך ההתפתחות של העוברים המוחזרים לרחם, האם זה נכון?
ושאלה שניה האם vitamale יכול לעזור במקרה של בעלי, הרי שברור שאשך אחד אינו מתפקד?
יש לציין שב-ivf משתמשים בשיטת icsi כדי להפרות את הביציות, ומתקבלים עוברים "יפים" לטענת המעבדה והרופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש31/10/2009שלום אנג'לה,
זה נכון שאם ההפריה נעשתה עם זרעון באיכות ירודה זה סיבה טובה להפלה בשלבים מוקדמים של הריון או חוסר הריון. לדעתי, כדאי לכם לשלב טיפול ב- Vitamale עם בחירת זרעונים בשיטת פרופ' ברטוב (IMSI). זה יכול לשפר לכם את התוצאות ב- IVF. את צודקת, Vitamale יש לקחת 3 חודשים לפחות ולהמשיך לקחת כל עוד אתם בטיפול.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך בעיית זרע
אנג'לה01/11/2009אם תוכל לפרט בבקשה מה זה שיטת imsi?
ושאלה נוספת, האם אתה חושב שבעלי צריך לעבור ניתוח ורוקוצלה (מזכירה שיש לו וריקוצלה קל משמאל), או שהבעיה היא עקב אשך טמיר שנותח מאוחר יחסית? (וניתוח הוא לא הפתרון)
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש02/11/2009שלום אנג'לה,
שיטת IMSI היא שיטה שפותחה ע"י פרופ' בנימין ברטוב. בשיטה זו משתמשים במיקרוסקופ בהגדלה של 6600 לעומת ICSI רגיל עם הגדלה 200, כך שבהגדלה גדולה יותר יש סיכוי טוב יותר לבחור זרעונים בעלי מבנה תקין יותר עבור הזרקה לביצית. לפרופ' ברטוב יש מעבדה באיזור אוניברסיטת בר אילן והיא נקראת "ספרמה".
לגבי וריקוצלה. אם וריקוצלה קלה לא מקובל לנתח.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

