איכות זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • איכות זרע
    מור
    01/11/2009

    שלום רב,



    יש לי שאלה שמטרידה אותי ואולי היא טיפשית, אבל אני חייבת לשאול.

    אנחנו במחזור IVF ראשון, עקב בעיית זרע.

    איכות מאוד לא טובה- מורפולוגיה לא טובה, תנועתיות לא טובה וכמות מאוד נמוכה.

    לפני 4 ימים התבשרנו שביצית אחת הופרתה כעבור יומיים (אחרי שהתבשרנו שאלא היו הפריות) בשיטת מיקרומניפולציה והיא היום כבר התחלקה ל- 16 תאים.

    נשאלת השאלה: האם איכותו הירודה של הזרע, עלולה לגרום לעובר לא תקין? האם זה מעיד על מטען גנטי פגום?

    דבר שני- האם שיטת המיקרומניפולציה עלולה גם כן לפגוע בעובר שנוצר?



    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איכות זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    02/11/2009

    שלום לילך,
    איכות ירודה של זרעונים אינה מונעת הפריה בתהליך הפריה חוץ גופית בשיטת ICSI (מיקרומניפולציה), אך יש לזה השלכות שליליות ישירות על איכות העוברים הנוצרים. לפי כך, העוברים הלא תקינים בדרך כלל אינם נותנים הריון או הריון מופסק בשלבים המוקדמים שלו.
    היום ידוע, שבשיטות של הפריה חוץ גופית קיים סיכוי גבוה יותר (בערך פי 2-3) להולדת ילד עם פגמים ביחס להריון טבעי.
    על מנת לשפר איכות הזרע אני ממליץ לקחת תוסף תזונה Vitamale, המיועד לשיפור כל הנתונים של זרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו