פרוגסטרון גבוה בגברים

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • פרוגסטרון גבוה בגברים
    הדס
    06/11/2009

    שלום רב,

    בני 32, מנסים כשנה הריון ראשון, ארבעה חודשים בטיפולי IUI. בדיקות שלי (אישה) תקינות: הורמונים, מעקבי ביוץ, היסרוסקופיה וצילום רחם. אצל בעלי ישנה תנודתיות גדולה בממדי הזרע: ריכוז נע מ 10 עד 150 מליון, נפח תקין, תנועתיות נעה בין 25% ל 60, מורפולוגיה קבועה של 5%.

    שאלה 1. האם ייתכן והזרע הוא הגורם המעקב? כי הרופא מתייחס אלינו כ"בלתי מוסברים"..

    2. בבדיקות הורמונים שעשה בעלי יצא פרוגסטרון גבוה: 6.96 NMOL/L וגם PRG 17 OH= 6.8. מה המשמעות של זה? האם קשור לפוריות? יתר בדיקות ההורמונים תקינות.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרוגסטרון גבוה בגברים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    11/11/2009

    שלום הדס,
    צריך לבדוק ממה נובעת תנודתיות בממדי הזרע. אולי בזמן מתן הזרע הוא מאבד חלק ממירוק? הטיפה הראשונה של מירוק מכילה את רוב הזרעונים.
    מורפולוגיה של זרעונים, העומדת על 5% היא בהחלט אינה תקינה ומקרה כזה מתאים יותר לטיפולי הפריה חוץ גופית. ממליץ לנסות לשלב גם תוסף תזונתי "Vitamale", המיועד לשפר איכות הזרע.
    ממליץ לבן זוגך להבדק אצל אורולוג וגם אצל אנדוקרינולוג.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו