פענוח תוצאות בדיקת זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח תוצאות בדיקת זרע
    שמעון
    03/12/2009

    שלום רב,
    אני בן 44 ולהלן תוצאות בדיקתי:
    liquefaction:normal
    viscosity: normal
    colour: normal
    ph: 7.8

    volume: 3.5
    concentration:
    total concentration:
    percent of motile sperm: לא נמצאו תאי זרע בכלל
    rapid: לא רשום כלום
    moderate: גם לאחר סירקוז וריכוז
    slow:
    non progressive: הדגימה לנפף 0.5 מל'
    total motile sperm:
    motility after 4h:
    vitality:
    agglutination:

    morphology:
    normal forms:
    abnormal forms:
    head defect:
    mid piece defect:
    tail defect:
    immature forms:
    leucocytes: 1
    RBC:

    conclusion: מומלץ לחזור על הבדיקה
    oligospermia:
    astenospermia:
    teratospermia:
    azoospermia: X
    aspermia:

    כפי שניתן לראות ברוב הנושאים לבדיקה אין כל מספר/התייחסות. מה זה אומר בדיוק?!
    בעבר הרחוק נאמר לי שלא אוכל להביא ילדים לעולם ורק אם ישאבו זרע יוכלו לדעת בוודאות. האם, לפי הנתונים הכתובים, לא אוכל להביא ילדים לעולם? מה עלי לעשות? מהם השלבים לבדיקות ולהליך המתייחס להבאת ילדים במידה והדבר אפשרי?

    אגב- היום קיבלתי את התשובות הללו. אשמח באם תוכל לענות לפנייתי בהקדם.
    תודה רבה,
    שמעון




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח תוצאות בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך מהמייל הקודם-שמעון

    שמעון
    04/12/2009

    נתונים נוספים שאולי קשורים: בצעירותי נותחתי באשכים בעניין אחר. בהמשך השנים יצא שבת זוגי לשעבר אף נכנסה להריון. מה שמדאיג אותי זאת העובדה שמזה כחודש יש לי כאב עצום באזור האשכים ופנימה. אני מחכה בסבלנות לתור שנקבע לי לאורולוג. האם יש קשר בין כל אלה לתוצאות בדיקת הזרע?
    בתודה מראש,
    שמעון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Azoospermia

    ד''ר אליעזר גירש
    05/12/2009

    שלום שמעון,
    מדובר בהעדרות זרעונים במירוק - azoospermia. זה אומר שכרגע אין באפשרותך להביא ילד בצורה הטבעית, אך קיימות שיטות בהן ניתן לקחת דגימה מרקמת האשך (ביופסיה) ולבדוק האם קיים ייצור זרעונים. אם כן, אז בשיטת הפריה חוץ גופית (IVF) ניתן להפרות ביציות של בת זוגתך ולהחזיר את העוברים הנוצרים לרחמה. אם לא ימצאו זרעונים ברקמת האשך, יש אפשרות להשתמש בזרע של תורם. חשוב מאוד לעבור בדיקות אצל אורולוג.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו