פיענוח תוצאות בדיקת פוריות

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • פיענוח תוצאות בדיקת פוריות
    מוטי
    28/12/2009

    אני פונה בעקבות תוצאות הבדיקה שעשיתי לפני מס' ימים, להלן התוצאות:
    תקופת התנזרות-3ימים
    צבע-צהבהב
    צמיגות-1
    ph-7.5
    נפח-5מ"ל
    ריכוז-בודדים
    תנ תנועה-בודדים - פרוגרסיבית טובה (a)
    לויקוציטים - 0
    אגלוטנציה-שלילית
    total motile cc-בודדים
    %תאים תקינים-לא רלוונטי
    בנוסף לכך, לפני כמה שנים עשיתי בדיקת אולטרסאונד אשכים ולפי התוצאות נמצאו ציסטות, הרופא אמר שזה לא משהו בעייתי, אבל אני הייתי צריך להגיע למעקב כל שנה
    א. האם יש בעיה כלשהיא ברמת הפוריות לפי התוצאות הנ"ל?
    ב.מה המשמעות של "בודדים"?
    ג. האם תיתכן בעיה כלשהיא בעקבות ציסטות באשכים?
    תודה מראש
    מוטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    29/12/2009

    שלום מוטי,
    ריכוז הזרעונים צריך להיות מעל 20 מיליון למ"ל. כאשר תוצאת המעבדה היא - בודדים, זה אומר שמדובר באלפים, אך לא במיליונים. מבחינת פוריות, במצב זה סיכוי להרות בצורה טבעית, נמוך מאוד אם בכלל. קיימים פתרונות שונים בשיטות הפריה חוץ גופית הנותנים סיכוי טוב להרות. בכל מקרה, חשוב להבדק אצל אורולוג ולבצע סדרת בדיקות לתפקוד אשכים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו