תסמונת קליינפלטר

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • תסמונת קליינפלטר
    מיכלי
    06/01/2010


    בני בן 29 עקב ירידה בליבידו ופוטנציה הופנה לבדיקות.
    התגלתה תסמונת קליינפלטר.
    חוסר בטסטוסטרון.
    בדיקת זרע ראשונה – ללא אף תא זרע בכל השדות
    US אשכים – אשכים היפוטרופים ווריקוצלה בהמיסקרוטום השמאלי.
    התחיל לפני מספר ימים בטיפול של זריקת טסטוסטרון בשלב זה כל 28 יום
    לראות איך הגוף מגיב.
    האם כדאי שיעשה ביופסיה של אשכים על מנת למצוא אי אילו מוקדי זרע ולהקפיאם
    ואם כן מתאי לעשות את זה.

    והאם הרפואה הסינית במצבו הנוכחי יכולה לעזור לו בתפקוד
    המיני ואולי לייצר אפילו מעט תאי זרע על מנת שיוכל להקפיא ובבוא
    העת להשתמש בזה להפריית מבחנה.

    עלי לציין שבני כרגע רווק.

    אם כן מה עלינו לעשות. אשמח לתשובה מהירה.

    תודה – מיכל











    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמונת קליינפלטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קליינפלטר

    פרופ` בנימין ברטוב
    10/01/2010

    יש לדעתי להמתין ולראות כיצד יגיב לטיפול ההורמונלי בטסטוסטרון. אפשר לשלב גם רפואה סינית ואולי להתייעץ עם אורולוג לגבי טיפול בוריקוצל שהתגלה. בכל מקרה, חיפוש של תאי זרע בזירמה של הבן כדאי שיתבצע לאחר סירכוז ובהגדלה מיקרוסקופית גדולה (מעל פי 6,000).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו