יעוץ

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • יעוץ
    אבי
    10/01/2010

    שלום, הבדיקה בוצעה לאחר כשבועיים של התנזרות. נפח-4.3, ריכוז-99מליון, תנועה-67%, 28%מתוכם בתנועה טובה, לויקוציטים-0 ,אגלוטינציה-חיובית+++, תאים תקינים-4%.
    לאחר השבחה הנתונים הם:ריכוז-79, תנועה-76%, סה"כ תאי זרע בתנועה-30
    רציתי לשאול מה הסכויים להריון ע"י הזרעה וכן כמה משפיע הגורם של אגלוטינציה ומה הטיפול בזה.
    כמו"כ אני סובל מוריקוצלה (לא ידוע לי איזה דרגה אבל מלווה לעיתים בתחושות לא נעימות באשכים). תודה!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגלוטינציה

    פרופ` בנימין ברטוב
    10/01/2010

    ישנן שתי סיבות אפשריות לאגלוטינציה:
    הראשונה על רקע אימונולוגי כאשר נוגדנים עצמיים כנגד תאי הזרע נקשרים אליהם וגורמים לאגלוטינציה. במצב זה רואים בדרך כלל בהסתכלות במיקרוסקופ שתאי הזרע קשורים אחד לשני בצורה מסודרת. האפשרות השניה היא אגלוטינציה שנובעת מהצטברות של תאים מתים בגלל ריבוי תאי זרע בזירמה . במקרה שלך האפשרות השניה היא היותר סבירה.
    מציע שתמשיך לעשות הזרעות עד ארבע פעמים כאשר מעבדת הזרע תבצע השבחה אופטימלית על מפלי צפיפות.
    לגבי השאלה אודות הוריקוצל, כדאי להתייעץ עם אורולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו