מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לפרופ' שלום- בדיקת זרע - דחוףאילן27/01/2010
לפרופ' שלום,
להלן תוצאות בדיקת הזרע שלי:
- 4 ימי המנעות.
-זמן מאיסוף זרע עד לבדיקה: 10 דק'
-נפח: 4.5 מ"ל
-צבע: תקין
-אגלוטנציה: אין
-pH:7.7
ריכוז: 55* 10^6 מ"ל
מס' זרעונים כללי: 247* 10^6
% תנועה טובה-בינונית: 46%
תאי דם לבנים: 2*10^6
מורפולוגיה (לפי קרוגר):
%תקינים: 3
[זוהי בדיקת זרע שלישית בבדיקות האחרות הממצאים דומים, חוץ ממורפולוגיה שהייתה 9% תקינים בבדיקה לפני חצי שנה. בבדיקה שניה חודש אח"כ המורפולוגיה גם הייתה 3% תקינים]
אשתי ואני בטיפול כבר 5 חודשים.
החודש זו הפעם השלישית שהיא לקחה איקלומין (חודש כן וחודש לא עם איקקלומין במינון נמוך- כדור אחד)
והחודש זו הפעם הראשונה שביצענו השבחה והזרעה.
הרופא ממליץ לעבור ישר ל IVF ומיקרומניפולציה (לדבריו עם נתונים כאלה של זרע אין כ"כ סיכוי להריון אפילו ע"י הזרעה).
- אני ואשתי בני 30. בריאים, ועד כה כל התוצאות תקינות אצל אשתי (לא עשתה צילום רחם)
אנו מקווים להריון ראשון.
אודה לך אם תחווה דעה,
אנחנו צריכים להחליט אם לוותר על ההזרעות וההשבחות ולקפוץ ישר ל IVF.
ותודה שוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת זרע
פרופ` בנימין ברטוב27/01/2010מהנתונים שהוצגו על-ידך, נראה כי החולשה באיכות הזירמה שלך מתמקדת במבנה תאי הזרע. אשר על כן לדעתי יש למצות את תהליך ההזרעה (3-4 פעמים) כאשר ההשבחה של תאי הזרע מתבצעת על מפל צפיפות.
נ.ב. מאחר וניצפו בזירמה תאי דם לבנים רבים, כדאי לבצע תרבית זירמה בכדי לברר באם קיים זיהום חיידקי.
באם הרופא שלך חושב אחרת, אולי יש בידיו נתונים נוספים שלא הצגת בפני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

