בעיית זרע והפריה

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית זרע והפריה
    דנה
    27/03/2010

    שלום, לבעלי בעיית זרע חמורה, כרגע אנחנו בטיפולי הפריה והזרע מפרה את הביצית אך עדיין ללא הצלחה להריון, השאלה שלי האם עצם הפריית הביצית אומר שהזרעים שהפרו בסדר או יתכן שהזרעים מפרים אך הם עדיין לא בסדר ולכן לא נקלט ההריון? או שברגע שיש הפריה של הביצית זה אומר שאותו זרע תקין,
    האם ניתן בכלל לבדוק זאת?
    תודה
    לא הצלחתי להעלות את בדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית זרע והפריה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך בדיקת הזרע

    דנה
    27/03/2010

    volume 2.0ml
    ph 8.4
    motile spermatozoa 1hr 55%
    4hrs 40%
    viable spermatozoa 1hr 85%
    4hrs 80%
    sperm concentration 37 million

    morphology
    normal forms 1%
    abnormal forms 99%
    tapered heasd XX
    amorphous X

    חשוב לי לציין שלא הופננו לבדיקות נוספות פרט לבדיקות זרע, אולי יש עוד משהו שכדאי לבדוק, תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיצה- לא קיבלתי תשובה..

    דנה
    29/03/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיצה- לא קיבלתי תשובה..

    דנה
    29/03/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    30/03/2010

    שלום דנה,
    לפי תוצאות בדיקת הזרע רואים שמורפולוגיה תקינה של זרעונים עומדת על 1%, וזה תוצאה חלשה. ממצאים אחרים תקינים. אומנם ריכוז הזרעונים אינו גבוה, אך עדיין נחשב כתקין.
    הפרית ביציות עדיין אינו אומר שנוצרו עוברים תקינים. אי תקינות של עוברים יכולה לנבוע מגורם זכרי או מגורם נקבי. בשני המקרים סיכוי להריון יהיה נמוך. האם אצלכם הבעיה היא רק זכרית? אולי קיים גם גורם נקבי? נכון שקיימת בעיה בזרע והיא בולטת, אך צריך לבחון גם את הגורם הנקבי.
    על מנת לטפל בבעית זרע, חשוב להבדק אצל אורולוג. בנוסף, קיים תוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. דבר שלישי, ניתן לבצע סלקציה של זרעונים בשיטת פרופ' ברטוב (שיטת IMSI) ורק את הזרעונים הכי טובים להזריק לביציות, וכך להגדיל סיכוי להריון תקין.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך, עוד נתונים..

    דנה
    31/03/2010

    בהמשך לתשובתך מיום 30/3/10 בשעה 21:57 ,
    שנינו בגיל 41 - 42 וברור לי שאלמנט הגיל אכן משפיע, למרות שאין בעיה של ביציות, הורמונים, רירית או כל בעיה אחרת אצלי לכן הגיל הוא פקטור משמעותי בתהליך,
    מצד שני אני מסתכלת על תוצאות בדיקות הזרע ועד כמה שאני מבינה יש 1% זרעים תקינים שמתוכם אין זרעים עם צורת ראש תקינה ??? אז יש בכלל סיכוי להריון עם זרעים כאלה?
    אני פוחדת שאנחנו "מבזבזים" זמן יקר ועם תוצאות כאלה כדאי אולי לבדוק אצלו דברים נוספים שאולי יוכלו לעזור (קראתי שיש לפעמים דלקות שפוגעות בזרעים) או כל דבר אחר.
    חשוב לי לציין שעם הבדיקות זרע הלכנו לאורולוג מומחה והוא הפנה אותנו ישר לטיפול פוריות
    שוב, אולי יש מה לבדוק כדי שיהייה יותר סיכוי בטיפול פוריות?
    כמו שאמרת הפריית הביצית אינו מבטיח עוברים תקינים (ואולי זה ההסבר לכך שאף פעם אין לנו מוקפים, הם לא שורדים) .
    תודה רבה על ההתיחסות.

    שוב תוצות בדיקות זרע:
    volume 2.0ml
    ph 8.4
    motile spermatozoa 1hr 55%
    4hrs 40%
    viable spermatozoa 1hr 85%
    4hrs 80%
    sperm concentration 37 million

    morphology
    normal forms 1%
    abnormal forms 99%
    tapered heasd XX
    amorphous X

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    01/04/2010

    שלום דנה,
    אכן, גיל שלך כאן הוא גורם משמעותי מאוד. את נמצאת על הגבול של פריון. לפי ממצאי גיל ואיכות הזרע אני ממליץ על טיפול משולב של תוסף תזונתי Vitamale המשפר איכות הזרע ובררת זרעונים בשיטת פרופ' ברטוב (IMSI) ביום שאיבת הביציות. לדעתי שילוב זה יכול לתת לכם יתרון בפרק זמן כה קצר שנשאר לכם.
    פתרון נוסף, שיהיה לכם לאחר מכן, הוא תרומת ביציות ותרומת זרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וואוו תודה על הכנות (נראה לי)

    דנה
    03/04/2010

    כנרה שמישהו היה צריך להגיד...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו