עזרתכם בפענוח בדיקת זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • עזרתכם בפענוח בדיקת זרע
    דנה
    31/03/2010

    שלום,
    אודה לעזרתכם בפענוח בדיקת זרע .
    מנסים שנה+ להרות. הבדיקות שלי תקינות.
    לבעלי וריקוצלה בינונית. נתבקשנו לבצע בדיקה לפי קרוגר היות ונאמר כי מחמירה יותר.
    רצ"ב תוצאות לאחר 5 ימי התנזרות:

    viscosity- normal
    volume 1.2 ml
    ph 8
    count 79 mil/ml
    tot.count 94.8 million
    motility 1 55%
    grade 3-2
    Morphology:
    normal 7%
    borderline 7%
    amorphous 75%
    pyriform 3%
    Tail 6%
    Midpiece 2%
    w.b.c few
    fructose - normal

    תודה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרתכם בפענוח בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    01/04/2010

    שלום דנה,
    נפח המירוק 1.2 מ"ל, כאשר צריך להיות לפחות 1.5 מ"ל. כל הנתונים האחרים בבדיקת זרע תקינים. יתכן וקיימת בעיה כלשהי עם בלוטות המפרישות נוזל הזרע. ממליץ להבדק אצל אורולוג. לגבי ואריקוצלה בדרגה שתים: אין הסכמה מלאה בין מומחים שונים אם לנתח בדרגה זו. מקובל לנתח ואריקצלה כאשר היא נמצאת בדרגה שלוש, לפעמים ממליצים גם כאשר מדובר בדרגה שתים.
    בכל מקרה, בגלל שאתם מנסים להרות כבר מעל שנה ללא הצלחה, ממליץ לפנות לרופא פריון. כנרא ויש צורך בטיפולי פוריות. דבר נוסף, ממליץ על שימוש בתוסף תזונה Vitamale לשיפור איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו