מורפולוגיה נמוכה

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • מורפולוגיה נמוכה
    מזל אשכנזי
    02/04/2010

    בעלי בן35 ואני בת 26 כבר שנה וחצי שאנחנו לא מצליחים להיכנס להריון ואני עברתי את כל הבדיקות כגון: צילום רחם ,דם , וכו' הכל יצא תקין לדעת הרופא . בעלי עבר בדיקת זרע ובבדיקה יצא שכמות הזירעונים לא תקינה וגם התנועתיות לא תקינה ומורפולוגיה 1% . חשוב לצין שיש לנו כבר שתי ילדים ושההריון הראשון הוא כתוצאה מיטיפולי הזרעה של שנה וחצי וההריון השני ספונטני . לכן רציתי לדעת מה דעתך האם כדי ללכת לטיפולי IVF?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מורפולוגיה נמוכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    03/04/2010

    שלום מזל,
    אני ממליץ לחזור על בדיקת זרע ולהשוות את התוצאות. אם תוצאות חוזרות על עצמן חשוב שבעלך יפנה לאורולוג לבדיקות מקיפות של פעילות אשכים: אולטרסאונד, דופלר, בחינת מצב וריקוצלה, בחינת דלקת אפשרית וכו'
    במקביל אפשר להתחיל בהכנות לטיפולי פריון כי זה לוקח זמן. ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. יש לקחת אותו כל הזמן עד להסגת הריון.
    אם לא יהיה שיפור במורפולוגיה של זרעונים, יתכן ותתצתרכו לבצע הפריה חוץ גופית עם בררת זרעונים בשיטת פרופ' ברטוב (IMSI).
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו