נואשת לעזרה

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • נואשת לעזרה
    ס....
    02/04/2010

    אנחנו אחרי ניסיונות של שנה וחצי להכנס להריון.

    בעלי ביצע השבוע בדירת זרע ואלה הן התוצאות:

    נפח:3.0 סמ"ק

    ריכוז 25 מיליון בסמק

    התנועה אחרי 1.30 שעות 20%

    צורות פטולוגיות: 83%

    פירוט הפטולוגיה:

    ראש גדול 27%

    ראש קטן: 4%

    ראש גלילי 1%

    ראש טיפתי 2%

    ראש כפול 0%

    ראש אנורפי 27%

    פגמי זנב 22%

    טיפות ציטופלסמיות 0%



    אגרגציה"0

    לויקוציטים 12 בשדה

    תאים לא בשלים:0 בשדה

    אריטרוציטים:0 בשדה



    הרופא שלי בחול ואין מי שיענה לי.

    ברור לי שהתוצאות לא תקינות (תנועתיות) אך לא ברור לי עד כמה זה גרוע, מה זה אומר ומה הן דרכי הטיפול בד"כ בבעיה מסוג כזה

    אני אשמח מאוד לקבל תשובה.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נואשת לעזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    03/04/2010

    שלום,
    קצת חסרה אינפורמציה על מנת לתת תשובה או המלצה נכונה. למשל, מה הזמן של התנזרות לפני הבדיקה? האם בתוצאה שקיבלתם צויין מורפולוגיה תקינה של זרעונים (אני מבין שהיא עומדת על 17% לפי חיבור של כל הצורות הפטולוגיות). בני כמה אתם? האם יש לכם כבר ילדים?
    בכל מקרה, כללית, אם אתם כבר שנה וחצי לאחר נסיונות קושלים להרות, זה הזמן לפנות לרופא פריון.
    כרגע, על פי הנתונים החלקיים של בדיקת זרע, פרט לתנועתיות, נתונים האחרים תקינים. ממליץ לגשת גם לאורולוג לבדיקת אשכים. ממליץ גם על נטילת תוסף תזונה Vitamale המשפר איכות זרע על כל הפרמטרים שלו.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו