תוצאות בדיקת זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקת זרע
    טל
    11/04/2010

    היי,

    שלום,
    שמי דניאל , בת 29 , מנסה שנה וחצי להרות באופן טבעי.
    היום הייתי אצל רופא הנשים עם התוצאות שלי ושל בעלי של בדיקת הזרע . הבדיקה ההורמלנית שלי הראתה םרופיל תקין אך הבעיה התגלתה בבדיקת הזרע של בעלי ואששמח לחוות דעת נוספת(את הבדיקה הוא ביצע לאחר 3 ימי התנזרות):
    להלן התוצאות:
    coaulum present= no
    ph= 8.7
    motile spermatoze 1 hr 50%
    4 hr 30%
    sperm agglluination = no
    sperm concentration= 90 milion \ml
    total sperm count 180 milion
    normal forams= 2%
    abnormal forms = 98%
    ןעוד מספר פרמטים שהוא אמר שהם תקינים. בכל מקרה הבנתי שהערך היחידי הלא תקין בבדיקה זו הוא normal forms =2% . הוא נתן לי הפניה לרופא פריון והסביר שכנראה אצטרך השבחה .
    מה זה אומר השבחה ? האם זה חוץ רחמי ? זה סוג של הפריה? האם זה אומר שסופית אני מתחילה בטיפולי פוריות וצריך להשלים עם זה ? מהו כל תהליך ההשבחה ובכלל האם בתוצאות כאלה ניתן להקלט באופן טבעי להריון ? לפי מה שראיתי כאן צריך לעשות הפריה חוץ רחמית ...כולי מוטרדת ושאמח לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    13/04/2010

    שלום דניאל,
    קודם כל חשוב שאורולוג יבדוק את בעלך. יתכן והוא ימליץ על טיפול שישפר איכות הזרע. במקביל , אפשר להתחיל ב"השבחה". המוסג הנכון יותר הוא הכנת זרע להזרעה תוך רחמית, שבטיפול זה מכינים זרע בשטיפה ומפרידים את המקטע של זרע בעל זרעונים הטובים ביותר, אותו מעבירים לרחמך בעזרת קטטר מיוחד. בתהליך זה גם את עוברת טיפול לגירוי שחלתי.
    עם זה, יתכן גם הריון טבעי. אם לא תסיגו הריון ב- 3-4 הזרעות תוך רחמיות (IUI) יהיה צורך בטיפולי הפריה חוץ גופית.
    בנוסף, ממליץ על תוסף תזונה Vitamale, המשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי עוד שאלה קטנה

    טל
    13/04/2010

    ראשית כל תודה רבה על התשובה המפורטת.
    ברצוני לדעת האם הסיכויים להיקלט באופן טבעי הם סיכויים רבים או קלושים ?
    האם יש טעם להמשיך ולתזמן את חיי המין שלנו בהתאם לביוץ או שפשוט להתחיל טיפולים(השבחה וכאלה) ולהפסיק לעמוד עם סטופר על הביוץ ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תשובה

    ד''ר אליעזר גירש
    17/04/2010

    שלום דניאל,
    קיים סיכוי להכנס להריון בצורה הטבעית, אך בסבירות נמוכה יותר מאשר במצב זרע תקין. אין טעם להמשיך ולתזמן את חיי המין בהתאם לביוץ. תתחילו עם הזרעה תוך רחמית כפי שכתבתי בתשובה הקודמת שלי ותוסיפו טיפול ב- Vitamale.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה רבה ...

    טל
    18/04/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו