מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תוצאות בדיקת זרעטל11/04/2010
היי,
שלום,
שמי דניאל , בת 29 , מנסה שנה וחצי להרות באופן טבעי.
היום הייתי אצל רופא הנשים עם התוצאות שלי ושל בעלי של בדיקת הזרע . הבדיקה ההורמלנית שלי הראתה םרופיל תקין אך הבעיה התגלתה בבדיקת הזרע של בעלי ואששמח לחוות דעת נוספת(את הבדיקה הוא ביצע לאחר 3 ימי התנזרות):
להלן התוצאות:
coaulum present= no
ph= 8.7
motile spermatoze 1 hr 50%
4 hr 30%
sperm agglluination = no
sperm concentration= 90 milion \ml
total sperm count 180 milion
normal forams= 2%
abnormal forms = 98%
ןעוד מספר פרמטים שהוא אמר שהם תקינים. בכל מקרה הבנתי שהערך היחידי הלא תקין בבדיקה זו הוא normal forms =2% . הוא נתן לי הפניה לרופא פריון והסביר שכנראה אצטרך השבחה .
מה זה אומר השבחה ? האם זה חוץ רחמי ? זה סוג של הפריה? האם זה אומר שסופית אני מתחילה בטיפולי פוריות וצריך להשלים עם זה ? מהו כל תהליך ההשבחה ובכלל האם בתוצאות כאלה ניתן להקלט באופן טבעי להריון ? לפי מה שראיתי כאן צריך לעשות הפריה חוץ רחמית ...כולי מוטרדת ושאמח לעזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש13/04/2010שלום דניאל,
קודם כל חשוב שאורולוג יבדוק את בעלך. יתכן והוא ימליץ על טיפול שישפר איכות הזרע. במקביל , אפשר להתחיל ב"השבחה". המוסג הנכון יותר הוא הכנת זרע להזרעה תוך רחמית, שבטיפול זה מכינים זרע בשטיפה ומפרידים את המקטע של זרע בעל זרעונים הטובים ביותר, אותו מעבירים לרחמך בעזרת קטטר מיוחד. בתהליך זה גם את עוברת טיפול לגירוי שחלתי.
עם זה, יתכן גם הריון טבעי. אם לא תסיגו הריון ב- 3-4 הזרעות תוך רחמיות (IUI) יהיה צורך בטיפולי הפריה חוץ גופית.
בנוסף, ממליץ על תוסף תזונה Vitamale, המשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי עוד שאלה קטנה
טל13/04/2010ראשית כל תודה רבה על התשובה המפורטת.
ברצוני לדעת האם הסיכויים להיקלט באופן טבעי הם סיכויים רבים או קלושים ?
האם יש טעם להמשיך ולתזמן את חיי המין שלנו בהתאם לביוץ או שפשוט להתחיל טיפולים(השבחה וכאלה) ולהפסיק לעמוד עם סטופר על הביוץ ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
המשך תשובה
ד''ר אליעזר גירש17/04/2010שלום דניאל,
קיים סיכוי להכנס להריון בצורה הטבעית, אך בסבירות נמוכה יותר מאשר במצב זרע תקין. אין טעם להמשיך ולתזמן את חיי המין בהתאם לביוץ. תתחילו עם הזרעה תוך רחמית כפי שכתבתי בתשובה הקודמת שלי ותוסיפו טיפול ב- Vitamale.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה ...
טל18/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

