פיענוח בדיקת זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • פיענוח בדיקת זרע
    ג'
    14/05/2010

    שלום רב,

    אני (29) ובעלי (28) מנסים להיכנס להריון כחצי שנה ללא הצלחה לאחרונה בעלי ביצע בדיקת זרע לאחר התנזרות של 5 ימים והתוצאות הן:

    צבע: צהבהב
    התנזלות לאחר 30 דקות: + (מצב תקין +++)
    נפח: 3.5 מ"ל (נורמל:1.5-4.5 מ"ל)
    ריכוז: 130 מיליון תאי זרע/מ"ל (נורמל: מינימום 20 מיליון תאי זרע/מ"ל)
    pH: 7.6 (נורמל: 7.2-8)
    תנועתיות: 42% (נורמל:מינימום 40%)
    סוג תנועה: פרוגרסיבית 28%
    לויקוציטים: 2.2 מיליון/מ"ל (מקסימום: 1 מיליון/מ"ל)
    אגלוטינציות: שלילי
    צמיגות גבוהה מאד

    SWIM-UP:

    ריכוז: 57 מיליון תאי זרע/מ"ל
    תנועתיות: 84%
    Total motile count: 24 milion cells

    מורפולוגיה לפי Kruger:

    תאים תקינים: 7% (נורמל: מינימום 14%)
    פתולוגיות ראש: 67%
    פתולוגיות זנב: 26%

    בבדיקה גניקולוגית נראה שהתרחש ביוץ, המחזור שלי לא לגמרי סדיר התווך הוא 23-28 יום, אני בודקת את רמת הורמון LH כל חודש ונראים שני פסים במקל הבדיקה, איך עדיין אין הפרייה.

    הייתי רוצה לקבל חוות הדעת שלכם לטיב הבדיקה. מה הסיכויים שלנו להרות? מה אלינו לעשות כדי לשפר את איכות הזרע? האם אנחנו צריכים לעשות הזרעות?

    אשמח לקבל תשובה בהקדם
    תודה



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיענוח בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    17/05/2010

    שלום ג',
    נתוני זרע תקינים. מורפולוגיה של זרעונים נמוכה במאט, אך לא נראה לי קריטי כאשר ריכוז וכמות הכללית כה גבוהים. ניתן לשפר איכות הזרע בעזרת תוסף תזונתי Vitamale, לכך הוא מיועד. חצי שנה של נסיון להרות זה לא הרבה זמן. תמשיכו לנסות. רק אם לא תצליחו בנסיון מעל שנה, יהיה נכון לפנות לרופא פריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צמיגות מאד גבוהה

    ג'
    18/05/2010

    שלום דר' גירש

    תודה על התגובה שלך! אני רוצה לוודא בקשר לבדיקה, כתבתי שבבדיקה נראתה צמיגות מאד גבוהה של הזרע, התנזלות אחרי חצי שעה מאד ירודה ונוכחות מוגדלת של ללויקוציטים. מה אומרים כל הפרמטרים האלו על איכות הזרע? (אלו פרמטרים לא תקינים). האם זה מצביע על דלקת כל שהיא? האם זה יכולה להיות הסיבה לקושי להיכנס להריון?

    חג שמח
    ותודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    21/05/2010

    שלום ג',
    צמיגות גבוה בהחלט יכולה לנבוע מתהליך דלקתי. תרבית זרע לפטוגנים (בדיקה בקטריולוגית) יכולה לתת תשובה לכך. ניתן לעשות תרבית זרע לפטוגנים בקופת חולים שלכם או במעבדה של פרופ' ברטוב, בה נעשת סריקת פטוגנים בצורה רחבה. אם ימצא פטוגן כלשהו יש לטפל ע"י אנטיביוטיקה מתאימה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו