בדיקת זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת זרע
    נועה
    26/05/2010

    לרופאים שלום רב,

    אני בת 28 ובעלי בן 29. אנחנו מנסים להכנס להריון חמישה חודשים ובעלי עבר לאחרונה בדיקת זרע. אשמח לעזרה בפענוח התשובות...האם ניתן להכנס להריון באופן טבעי? האם ניתן לעשות משהו בכדי לשפר את הזרע? מה הכוונה צמיגות אינה תקינה?
    ימי המנעות: 4
    נפח: 4 מ"ל
    צמיגות: לא תקינה
    אגלוטינציה: אין
    PH: 7.6
    דגימה: חלקית
    צבע: תקין

    ספירת זרע:
    ריכוז" 6^10 *34
    מספר זרעונים כללי: 6^10 * 136
    תנועה: 37%
    תנועה טובה: 23% תנועה בינונית: 14% תנועה איטית: 0
    תאי דם לבנים: 6^10*5.2
    תאי זרע לא בשלים: 0
    מורפולוגיה:
    זרעים תקינים: 2%
    ראש: 50%
    צוואר: %
    זנב: %
    MULTIPLE: 50%
    סיכום:
    ASTHENOZOOSPERMIA
    TERATOZOOSPERMIN
    תאי דם לבנים
    צמיגות
    תודה רבה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    31/05/2010

    שלום נוי,
    יש כאן מספר תופעות:
    א' - אסטנוזואוספרמיה - ירידה בתנועתיות הזרעונים
    ב' - טראטוזואוספרמיה - % נמוך של זרעונים בעלי מבנה תקין
    ג' - צמיגות גבוהה שזה יכול להיות סימן לדלקת, וגם סיבה לתנועתיות נמוכה. חשוב במקרה כזה לתת זרע לבדיקה מיקרוביאלית וכך לגלות האם באמת מדובר בדלקת, ואם כן אז באיזה סוג ולאיזה אנטיביוטיקה רגישה על מנת להתאים את סוג הטיפול.
    דבר נוסף, ממליץ על שימוש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו