מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פרולקטיןקובי09/06/2010
שלום,
שבוע שעבר קיבלתי בשורה קשה כי יש לי גידול שפיר בראש בשם מנינגיומה באמצעות בדיקת סיטי שנעשתה לי.
נשלחתי למספר בדיקות דם ואני עתיד לבצע בקרוב בדיקת MRI בכדי לאשר סופית את הממצא.
הבדיקות אותן ביצעתי בשבוע האחרון הינם:
כמיה בדם,המטולוגיה וקרישה יצאו תקינות.
TSH - 1.28
PROLACTINE - 16731
FSH-2.2
PTH-intact - 21
אני מבין כי קיים קשר ישיר בין הגידול השפיר לבין הפרולקטין וכמובן שישנה בעיה.
1.מה משמעות הורמון הפרולקטין? מה אומרים הערכים הגבוהים?
2.במידה ויחליטו לנתח ובכך להסיר את הגידול , כיצד יפתרו את בעיית הפרולקטין הגבוהה?
3.האם חלילה התוצאות מעידות על עקרות תמידית?
4.אני רווק בשנות השלושים המוקדמות וללא חברה כרגע. אני מפחד מהנושא של הבאת ילדים לעולם לאור הממצאים ועם ההתמודדות של הכרת בת זוג ולשתף אותה בבעיה הזו וכמובן כיצד תגיב בתקווה שלא תברח בגלל הבעיה....
אודה לתשובות ולעזרה,
בריאות לכולם ובהצלחה
מיקי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פרולקטין
ד''ר אליעזר גירש10/06/2010שלום מיקי,
מנינגיומה היא גידול בדרך כלל שפיר. אם היא יוצרת השפעה על הפרשה מוגברת של הורמון פרולקטין אשר מיוצר בחלק הקדמי של יותרת המוח (אדנוהיפופיזה), ניתן לטפל ע"י אגוניסט לרצפטור של דופמין - ברומוקריפטין או ע"י קברגולין. הפרשה מוגברת של פרולקטין גורמת לניוון של תאי זרע בשלבים התחלתיים של התפתחותם. תוצאות שלך אין מעידות על עקרות. צריך לבצע בדיקת זרע ולבחון זאת. אם יש בעיה (קרוב לודאי שיש) טיפול נכון יכול להוריד רמות של פרולקטין.
אם אתה מותרד מקשר עם בת זוגתך, אני מאמין שתמצא בת זוג שתהיה מוכנה לקבל אותך כמו שאתה. מבחינת זרע תמיד יש פתרון של תרומת זרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
קובי15/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

