מודאג

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • מודאג
    חדש
    27/06/2010

    שלום רב.

    מבקש לקבל חוו"ד על תוצאות הבדיקה .

    עד הבדיקה הרישמית ייקח זמן ואני מודאג .

    תודה

    צמיגות 2

    8 ph

    נפח 1.5 ( אבל להערכתי יצא לי ממש קצת כי הייתי לחוץ)

    ריכוז 62*10בחזקת6

    תנועה 24%

    סוג תנועה a 19%

    b 5%

    ליקויציטים 0

    אגלוטינציה חיובית +

    total motail count 23 *10 בחזקת 6

    swim up test 11*10 בחזקת 6

    שיטת קרוגר

    תאים תקינים 1%

    פתולגית ראש 77%

    פתולוגית זנב 22%

    הערות : בדגימה המקורית נצפו 9*10בחזקת 6 round cells/ml

    הערה שלי: זו בדיקה ראשונה הייתי ממש לחוץ , כמו כן הייתי אמור להעביר לצנצנת ונראה לי שייתכן והעברת הזרע לצנצנת הייתה מעט מגושמת ובכך פגעתי בו .
    משך הזמן שחיכיתי היה 5 ימים.
    ביחוד חשוב לי להבין מה זה תאים עגולים? ,והם יהיו לי ילדים?

    אשמח לתגובה , ממש מוטרד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מודאג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    27/06/2010

    שלום לך,
    פענוח של בדיקת זרע: נפח המירוק - על הגבול התחתון, אך תקין (יתכן וחלק הלך לאיבוד ?), ריכוז הזרעונים - תקין. תנועת הזרעונים ירודה. מורפולוגיה של זרעונים - ירודה (רצוי מעל 14% תקינים). תאים מקור של תאים עגולים יכול להיות או בתאי זרע לא בשלים או בתאים של מערכת חיסונית. שני סוגי התאים דומים מאוד וקשה להבדיל ביניהם, לכן מוגדרים בשם כללי כתאים עגולים. גם עם הנתוני זרע שמסרת יש אפשרות לקבל הריון, גם עם עזרה של הפריה חוץ גופית.
    ממליץ לחזור על בדיקת זרע ואם התוצאות חוזרות על עצמן, לפנות לאורולוג לבדיקת פעילות האשכים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו