מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הריוןשרה07/07/2010
שלום צוות יקר,
אני רושמת את ההודעה כאשר אני במצב של ייאוש ובלבול .
אני בת 31 בעלי בן 25 ,מנסים להיכנס להריון מזה 5 חודש'.
גלולות 3 שנים הפסקתי אותם מלפני 7-8 חודש' בערך.
בתחילה היו וסתות לא סדירות , כעת בסדר.
ביצעתי US למעקב זקיקים בתק' שהווסת לא הייתה סדירה + פרופיל הורמונלי , בניהם תקינים.
נעזרים גם בערכות ביוץ , למרות שכבר בזמן האחרון יש הפרשות ואני יודעת שיש ביוץ.
בשביל להיות שקטים עשינו גם ספירת זרע לבעלי , מצ"ב התוצאות:
PH - 8.0
VOLUME - 1.0 ML
COLOR - NORMAL
VISCOSITY - VISCOUS
CONCENTRETION - 34.00 / 10^6 / ML
TOTAL COUNT - 34.00 / 10^6
MOTILITY - 69.0% <1H
MOTILITY + 4H 18.0
TOTAL MOTILE COUNT %22.30
MORPHOLOGY
% MORMAL FORMS 3.0
LARGE FORMS %3.0
LARGE HEAD +
SMALL HEAD ++
ROUND HEAD +
TAPERED HEAD ++
PYRIFORM +
DUPLICATE HEAD +
AMORPHOUS HEAD +
NECK DEFECETS +
CYTOPLASMATIC DROPLET+
הכמות אמנם קטנה , אך הבדיקה בוצעה אחרי התנזרות של 4-5 ימים
בעלי קצת היה מתוח ונרגש ולכן הכמות..
אבל חשוב האיכות לא ?!
אני רשמתי שאני מבולבלת מכיוון שקראתי באינטרנט על המורפולוגיה ואני די בלחץ.
אני רוצה לדעת אם אפילו שזה זמן קצר יחסית לנסות , ואתם הרופאים נותנים שנה , אם עדיין יהיה אפשר לקבל הריון טבעי ותקין?
האם מורפולוגיה נמוכה יכולה לעשות תסביך בהריון ו/או הפלות ? הבנתי שגם טיפולי הזרעות וכדומה לא הכי נכונים לגוף ולאישה , כל עניין מעבדות והתערבות חיצונית מאוד מפריעה לי.
אני כבר נכנסת לחודש שישי של נסיונות ואני הכי חששתי מזה שאנו נצטרך להיעזר בטיפולים וכדומה
ויכול להיות שאני סתם לחוצה והכל יהיה בסדר.
אני מצטערת מראש על האורך אבל אני בבקשה אשמח לתשובה מרגיעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב08/07/2010רבקה היקרה
איכות הזרע בנושא הריכוז והתנועה תקינה וברמת המורפולוגיה מעט נמוכה. במצב כזה אפשר להיכנס להריון ספונטאני אך בסיכוי נמוך יותר ולכן כדאי להמתין עד שנה של רצון לילד ובאם לא תיכנסי להריון עד אז, ניתן לשפר את הסיכוי ע"י השבחת הזרע על מפלי צפיפות והזרעה תוך רחמית עם או בלי סטימולציה של ביוץ (דיון שיערך בינך לבין הרופא). זו פעולה שמתבצעת במישרדו של הגניקולוג ללא התערבות בית חולים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

