מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- וריקוצלה דו צדדי???08/07/2010
שלום רב,
אני גבר בן 35. לאחר מס' בדיקות זרע עם תוצאות יחסית נמוכות, הגעתי למרפאתו של ד"ר יגאל גת, אשר אבחן אצלי וריקוצלה דו צדדי והמליץ לטפל במקרה (זהו הליך רפואי פרטי). בקופת החולים אמרו לי כי גם להם דרכים משלהם לניתוח המקרה (לאו דוקא באמבוליזציה) ואף עדיף לעשות את זה דרכם (התייחסו לד"ר גת בחשדנות, בלשון המעטה). גם נאמר לי שלא תמיד עדיף לטפל, בייחוד אם מדובר ב-IVF, שכן יכול להיות שהזרע שלי יספיק לצורך זה ואז מדוע לטפל בכלל.
אני קצת מבולבל. תוכלו לעשות לי בבקשה קצת סדר בדברים?
תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב08/07/2010אכן ניתן בשיטות הפריה חוץ גופית ,במידה ויש עדיין תאים תקינים, להשיג הריון גם במצב של וריקוצל, אך רצוי לעשות מיון מוקדם של התאים התקינים לקראת ההפריה החוץ גופית. אחרת עלול להיווצר מצב שיידרשו מחזורי טיפול מרובים כדי להשיג הצלחה. פרוצדורה המיון המוקדם של התאים בהגדלה גדולה נתמכת רק ע"י קופת חולים לאומית. קופות אחרות עשויות להתייחס גם לעצה זו בחשדנות. מאידך, אמבוליזציה יכולה לשפר את המצב ולהגיע אפילו למצב של הריון ספונטני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצתך
???08/07/2010האם לדעתך עדיף טיפול באמבוליזציה, כלומר בצנתור, או בהליך מיקרוכירורגי?
מהי השיטה העדיפה? לאיזו מהשיטות אחוזי הצלחה גבוהים יותר? איזו מהשיטות מסוכנת יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצתך
???09/07/2010האם לדעתך עדיף טיפול באמבוליזציה, כלומר בצנתור, או בהליך מיקרוכירורגי?
מהי השיטה העדיפה? לאיזו מהשיטות אחוזי הצלחה גבוהים יותר? איזו מהשיטות מסוכנת יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני עברתי אצל ד"ר גת-גורן
תמיר14/07/2010כמוך גם אני התלבטתי ובסוף החלטתי לעבור את הצינתור על מנת לא לעבור פרוצדורה ניתוחית.
אחרי חצי שנה הבדיקות היו מצויינות אבל..אחרי אינספור בדיקות שעשיתי גיליתי שסביר להניח שהייתי משיג את אותן תוצאות בדרך ניתוחית.
היתרון בצינתור הוא כמובן שאחרי יומיים הייתי כמו חדש וחזרתי לפעילות מלאה. החיסרון -מחשבון הבנק שלי נעלמו 30 א' ש"ח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

