עזרה בפענוח

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בפענוח
    רוית
    08/07/2010

    קיבלנו היום תוצאות זרע, נפח נראה נמוך מאוד (הוא גם הרגיש שיצא לו ממש מעט! ) והמורפולוגיה נמוכה מעט (הבנו שצריך להיות מינימום 10 )
    האם עד כדי כך המצב לא יכול לאפשר כניסה להירון טבעי? (מנסים שנה ללא הצלחה)

    viscosity normal
    ph 8.4
    VOLUME 1 ML
    CONCENTRATION 60
    MOTILITY 54
    VITALITY 75
    normal morphology 7
    INNATURE FORMS: SLIGHT

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בפענוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    15/07/2010

    רוית היקרה

    כדאי לחזור על הבדיקה ולראות האם הנפח הנמוך שהתקבל בבדיקה זו אמנם מייצג. איכות הזרע לקויה בעיקר במורפולוגיה. שאר הפרמטרים תקינים. לדעתי מורפולוגיה נמוכה יכולה לגרום למצב של עקרות. חשוב גם לזהות את הגורם שקשור לירידה במורפולוגיה ולכן רצוי לבצע תרבית זירמה כדי לבדוק נוכחות אפשרית של חיידקים וכן לבצע דופלר אולטרסאונד של האשכים כדי לברר נוכחות אפשרית של וריקוצל.
    אפשר להיכנס להריון טיבעי מוצלח גם ברמת מורפולוגיה כזו, אך בסיכוי נמוך יותר. במקביל רצוי כבר להתחיל בהזרעה תוך רחמית במשרדו של הגניקולוג אחר השבחת הזירמה על מפלי צפיפות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו