בדיקת זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת זרע
    יוסי
    11/07/2010

    אני בן 28 אשתי בת 24 מנסים להרות שנה ושלושה חודשים .

    עשיתי בדיקת זרע ב 11/04/2010 ואלה היו התוצאות: (הבדיקה בוצעה באסותא)

    Coagulum present no

    Complete liquification 30 minutes

    Odor normal

    Color normal

    Viscosity normal

    Volume 3.0 ml

    pH 9.0

    Motile spermatozoa 1 hr 60 %

    Forward progression 1 hr II - IV

    Viable spermatozoa 1 hr 90 %

    Sperm agglutination no

    Sperm concentration 65 million/ml

    Total Sperm Count 195 million

    Round Cells X

    Morphology

    Normal forms 1 %

    Abnormal forms 99 %

    Tapered heads X Absent head

    Microcephalus Double

    Macrocephalus Tail abnormality

    Amorphous X Immature forms

    Round head XX Leucocytes

    Fructose mcgr/ml >1200 mcgr/ml.



    היום 11/07/2010 עשיתי שוב בדיקה ואלה התוצאות: (הבדיקה בוצעה באיכילוב)

    viscosity: normal

    ph: 8.1

    volume: 4.00 ml

    concentration: 63.0 million/ml

    motility: 1 hr after: 57%

    grade of motility (1-4 : 1 hr after: 2 3 4

    vitality : 1 hr after 87%

    normal morphology (who 1999) : 10% [normal range >10%]

    immature forms: slight

    leukocytes 16 million/ml .

    הבדיקות בוצעו לאחר כשלושה ימי התנזרות .

    במהלך 3 חודשים בין הבדיקות לקחתי ויטמין e .
    מה אומרת הבדיקה השניה ? האם יש סיכוי להריון טבעי ? האם כעת המורפולגיה תקינה? מה מראה הערכים הגבוהים של הלויקוציטים, האם הם פוגעים בפוריות ?


    בתודה רבה רבה מראש ,

    יוסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    15/07/2010

    בשתי הבדיקות יש בעיה מורפולוגית. 1% ו 10% תאים תקינים זוהי תוצאה דומה מאחר ונעשו בשיטות שונות. סיכוי קיים אבל נמוך להריון טיבעי. ניתן להגבירו באמצעות השבחת הזירמה על מפל צפיפות והזרעה תוך רחמית. במקביל לדעתי רצוי לבדוק האם קיים מצב של וריקוצל ואם זה חיובי ניתן לשפר את מצב הזרע ע"י תיקון הוריקוצל. ריבוי הלויקוציטים משמש אינדיקציה לפעולה חיסונית מוגברת ולכן רצוי לדעתי לבצע תרבית זירמה לנוכחות אפשרית של חיידקים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו