בעיות פוריות עקב פרפלגיה (נכות)

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות פוריות עקב פרפלגיה (נכות)
    עודד
    13/07/2010

    שלום
    אני בן 34 זה עתה התחתנתי עם בת זוגתי
    לפני 12 שנה עקב תאונת אופנוע נהייתי נכה פרפלג משותק בפלג גוף תחתון מהבטן העליונה ומטה
    עקב כך, אין לי פליטת זרע רצונית. הזרע לרוב יוצא יוצא דרך השתן. יש אמנם ויברטור FES שאיתן לפעמים אני מסגל להגיע לשפיכה אבל היא לא מלאה
    בת זוגתי בריאה ופוריה.
    רופא הפוריות טען שהשפיכה הזו אינה מספיקה לבדיקה ושלח אותי לפליטת זרע דרך גירוי חשמלי.
    איני מבין מה ההבדל?
    כל העניין גורם לי חוסר נחת ופוגע לי מאוד בערך הגבריות שלי
    הייתי גם רוצה לדעת: הבנתי שכאשר כמות הזרע קטנה, עדיין הכל בסדר
    אבל מה עם איכות הזרע נפגעה או הצורה שלו? (עקב הטראומה האישית שלי, זה מאוד מלחיץ אותי, למרות שכמובן נכות מתאונה אינה עוברת בגנים)

    אני אודה מאוד לתשובותיכם
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    20/07/2010

    כדאי לדעתי בשלב הראשון לנסות להוציא זירמה באופן המלא ביותר שאפשר להשיג באמצעות הויברטור בכוסית ראשונה. בכוסית השניה לתת מעט שתן שלאחר נתינת זרע (בנפח של כ- 20 עד 30 מ"ל) ואת שתי הכוסיות להביא לבדיקת כמות ואיכות הזרע במעבדת זרע טובה. (שתי הכוסיות צריכות להיות סטריליות וניתן להשיגן בכל בית מרקחת).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו