מתלבטים לגבי ניתוח

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • מתלבטים לגבי ניתוח
    קרן
    13/07/2010

    ד"ר שלום,
    בעלי אובחן כבעל וריקוצלה בדרגה 3. ישנה בעיית זרע חמורה מאוד, אנו מטופלים בשיטת איקסי.
    מהתייעצות אצל מס' מומחים נאמר שלא בטוח כלל שניתוח יהיה יעיל, הבעיה היא שהוא ממש סובל מכאבים באזור המפשעה ולכן הוא החליט לעשות ניתוח למרות הכל... אני מפחדת שניתוח יפגע גם במעט שיש, מצד שני, זה לא הגינו שהוא ימשיך לסבול כך.
    האם ניתוח יפתור את בעיית הכאב או שיש פתרון אחר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתלבטים לגבי ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    20/07/2010

    הקשר בין תיקון הוריקוצל לסילוק הכאבים יש לברר אצל אורולוג.
    בנושא קלקול אפשרי של איכות הזרע לאחר תיקון הוריקוצל, למיטב ידיעתי הדבר קורא לעיתים נדירות וניתן עכשיו להקפיא זרע במספר מנות על מנת לבטיח שימור המצב הנוכחי. מאידך, תיקון מצב הוריקוצל יכול להביא בעיקבותיו שיפור רב באיכות הזרע כ-שלושה עד שישה חודשים לאחר התיקון.
    לדעתי גם רצוי לבצע תרבית זירמה כדי לבדוק האם קיימת דלקת חיידקית שיכולה לגרום לכאבים.
    טיפול בשיטת האיקסי במצב הנוכחי יכול להצליח יותר במידה ומתבצע מיון מוקדם של תאי הזרע בעלי מורפולוגית גרעין תקינה ביום שאיבת הביציות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו