בדיקת זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת זרע
    מודאגת
    13/07/2010

    שלום
    אני בת 30 נשואה ללא ילדים. אני ובעלי מנסים להיכנס להריון כבר שנה ללא הצלחה.אני ביצעתי בדיקות פרופיל הכל היה תקין.את בעלי (בן 34)שלחו לבדיקת זרע ולהלן התוצאות:
    כללי:
    נפח:2
    צמיגות:תקינה
    אגלוטינציה:אין
    PH:7.6
    צבע:תקין זרע:
    ריכוז:6^10*118
    מס' זרעונים כללי:6^10 236
    %תנועה:54
    %תנועה טובה:33
    %תנועה בינונית:21
    % תנועה איטית:לא רשום כלום

    תאי דם לבנים: 0
    תאי זרע לא בשלים:0
    מורפולוגיה:
    %זרעים תקינים:1
    ראש 50%
    צואר:לא רשום ערך
    זנב:לא רשום ערך
    MULTIPLE:50%

    סיכום:TERATOZOOSPERMIA

    ממה שקראתי אני מבינה שהמורפולוגיה לא תקינה. מה המשמעות?
    האם בעלי עקר? האם לא נוכל להביא ילדים לעולם או שהאפשרות היחידה היא הפריה חוץ גופית? אם כן מה הסיכויים להשיג הריון בדרך זו ע"פ הנתונים של בעלי?
    ידוע לי שלא מסיקים מסקנות מבדיקה אחת מה הסיכויים שהתוצאות יהיו שונות בבדיקה חוזרת?
    אודה לקבל כמה שיותר פרטים מכיוון שהתור לרופא שלי רק בעוד שבועיים ואני מאוד מודאגת!

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    20/07/2010

    כדאי באמת לבצע בדיקה חוזרת במעבדה אחרת ואולי גם לעשות אבחון מורפולוגי של תאי זרע נעים בהגדלה גדולה כדי לחדד את חומרת המימצאים המורפולוגיים.
    לא ניראה לי שבעלך עקר. כדאי אולי לבדוק האם קיימים גורמים אפשריים למצב זה שניתן לטפל בהם וכן שיטת מיון תאי זרע התקינים מורפולוגית יכולה לעזור להגיע להריון כבר במצב הנוכחי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו