מורפולוגיה ירודה

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • מורפולוגיה ירודה
    סיון
    14/07/2010

    שלום, אני בת 25 ובעלי בן 26 ואנחנו מנסים 7 חודשים להיכנס להיריון ללא הצלחה. בעלי עשה בדיקת זרע ואלו הנתונים:
    ריכוז: 29 מיליון למ"ל
    מס זרעונים כללי: 43 מיליון
    תנועה :64 אחוז (51 אחוז עם תנועה טובה ו-13 אחוז עם תנועה בינונית)
    מורפולוגיה - 2% זרעים תקינים בשיטת kruger
    (רשום שזה צריך להיות מעל 14%) ראש-50% multiple-50%

    המסקנה שרשומה היא : teratozoospermia
    אנחנו מאוד מודאגים, האם זה אומר שלא נוכל להיכנס להיריון באופן טבעי ושצריך הזרעה או הפריה חוץ גופית?
    תודה רבה!!!!
    אני מחכה בקוצר רוח לתשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מורפולוגיה ירודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    15/07/2010

    שלום סיון,
    לתוצאות בדיקת זרע של בעלך יש מספר הבטים. ריכוז הזרעונים תקין, אך קרוב מאוד לגבול התחתון. אותו דבר לגבי סה"כ זרעונים. תנועתיות טובה, אך מורפולוגיה ירודה. צריך לעשות מספר צעדים. קודם כל, בדיקת אשכים אצל אורולוג (אולטרסאונד, דופלר, הערכת מצב ואריקוצלה, תרבית זרע לבדיקה מיקרוביאלית ועוד...). להתחיל לקחת Vitamale, המשפר איכות הזרע. לנסות לקיים יחסי מין סמוך למועד הביוץ. אם כל זה לא ישפר את התוצאות, הפתרון יהיה הפריה חוץ גופית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו