האם קיימת בעייה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • האם קיימת בעייה?
    רוי
    20/07/2010


    פרופ' בנימין ברטוב, ד''ר אליעזר גירש שלום רב ..
    אני חייל, ומתאם הצבא נשלחתי לפני שנתיים וחצי בערך לבצע בדיקת זרע, צילום שיקוף של האשכים
    והתגלה אצלי וריקוצלה.
    לאחר בדיקת ספירת הזרע חלפה שנה וחצי ונשלחתי שוב לבדיקה

    בבדיקה הראשונה היה :
    נפח: 0.5 סמ"ק
    ריכוז 14.000.000
    תנוע 50%
    תקינים 4%
    וריקוצלה דרגה 2

    והומלץ לי לגשת לבדיקה נוספת לאחר שנה..
    בבדיקה השנייה היה :
    נפח 4.0 סמ"ק
    ריכוז : 78.000.000
    תנוע 61%
    חיים 86%
    תקינים 4%
    וריקוצלה דרגה 2

    ושוב הומלץ לי לגשת לבדיקה חוזרת לאחר שנה.
    היום כשחלפה שנה, האם אני באמת צריך ?
    מה אומרים הנתונים האלו ?


    אשמח לקבל תשובות ועזרה,
    תודה מראש, רוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם קיימת בעייה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    20/07/2010

    שלום רוי,
    קיימות דרגות שונות של ואריקוצלה וגם בתוך זה קיימים שינויים גדולים באיכות הזרע. סה"כ יש שיפור בכמות הזרעונים ובפרמטרים שלהם, פרט למורפולוגיה שנשארה אותו דבר. במקרה שלך יש צורך לבצע בדיקת זרע פעם בחצי שנה או פעם בשנה, לראות איזה שינויים מתרחשים. אם תהיה החמרה, יציעו לך קרוב לבדאי לעבור פעולה כירורגית.
    במסגרת הפריה חוץ גופית קיימת מערכת של בחירת זרעונים הטובים ביותר (לפי המורפולוגיה), IMSI, אותם מזריקים לביציות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו