פענוח בדיקת זרע והמלצות

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח בדיקת זרע והמלצות
    בן 21
    27/07/2010

    לאחרונה אובחנה אצלי וריקוצלה רמה 1 דו-צדדית.
    להלן תוצאות בדיקת הזרע שביצעתי:

    תקופת התנזרות 2-3 ימים
    צבע: צהבהב
    התנזלות: תקינה
    אגלוטינציה: אין
    נפח: 3.2 מ"ל
    pH: 8.2
    ריכוז: 61 מליון/מ"ל
    תנועה: 76%
    סוג תנועה: פרוגרסיבית 57%, איטית 8%, במקום 11%
    לויקוציטים: מיליון/מ"ל
    Total motile count: 150.4 מליון 

    בדיקה ע"פ שיטת Kruger:
    תאים תקינים: 10%
    פתולוגית ראש: 87% פתולוגית זנב: 3%

    רציתי לשאול את השאלות הבאות:
    א. האם הבדיקה תקינה
    ב. אני בן 21. הבנתי כי וריקוצלה עלולה להחמיר עם הגיל וכך גם מדדי הזרע. מהי המלצתכם להמשך הטיפול?

    תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח בדיקת זרע והמלצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות

    פרופ` בנימין ברטוב
    28/07/2010

    הפרמטרים השונים של איכות הזרע תקינים למעט מבנה התאים שהוא ברמה בינונית, כך שאם יש לך וריקוצל השפעתו על איכות הזרע היא גבולית. בשלב הזה אתה יכול להשיג הריון ספונטני ואם תרצה לשפר את הסיכוי אזי תוכל להשתמש בשיטת ההזרעה התוך רחמית לאחר השבחת הזירמה. אכן הוריקוצלה יכולה להחמיר עם הגיל וכדאי לעקוב אחריה ואחר איכות הזרע במקביל ולהחליט מתי לטפל, אם בכלל, בתיקון המצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו