מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- וריקולציהנועה10/08/2010
שלום רב,
אני בת 28 ובעלי בן 29. אנחנו מנסים להכנס להריון כשבעה חודשים. בעלי עבר שתי בדיקות זרע שיצאו לא הכי תקינות (מורפולוגיה 2% אבל כמות כללית 6^10^136, ריכוז 6^10^34 ותנועה 37%סבירים). בנוסף התגלתה דלקת (מספר תאי דם לבנים של 6^10^5.2 ) והוא טופל בשני סוגי אנטיביוטיקה לעשרה ימים. האורולוג הפנה לבדיקת זרע נוספת כעבור 3 חודשים (בנתיים עברו חודשיים) ודופלר אשכים. אשמח אם תתן חוות דעת על תוצאות הדופלר של אשך שמאל: בגודל 2.2*1.5*4.1 ס"מ נפח 23 סמק
אפידידימוס אינו מעובה.
אין לראות נוזל חופשי סביב לאשך.
בבדיקת דופלר מהירות זרימה עורקית 8 סמ"ש עם RI - 0.5
גם בפתיחת דופלר וגם לאחר ולסלבה, עם רפלוקס בכיוון הזרימה והגברת מהירות הזרימה, הרחבת ורידים ספרמטיים בגודל עד 0.5, וריקולציה דרגה 2,3.
האם צריך ניתוח לאחר התוצאות? האם ניתוח יכול לעזור להכנס להריון במקרה הזה?
המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך תוצאות
נועה11/08/2010אשך ימין - בגודל 2.1*4.4*4.0 ס"מ נפח 20 סמק
אפידידימוס אינו מעובה
אין לראות נוזל חופשי סביב האשך
ללא הרחבת ורידים ספרמטיים.
בבדיקת דופלר מהירות זרימה עורקית 6 סמ"ש עם RI - 0.5
גם בפתיחת דופלר וגם לאחר ולסלבה אין לראות וריקולציה.
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
וריקוצלה
ד''ר אליעזר גירש13/08/2010ואריקוצלה היא מחלה של כלי דם באשך. ואריקוצלה נובעת מהרס שסתומים חד כיווניים. זה גורם לזרימה בכיוון הפוך של דם הורידי. זרימת הדם בכיוון הפוך גורמת ל- hypertermia ול- hypoxia. לחץ הידרוסטטי על רקמת האשך במחלה זו הוא פי 7-8 ממה שאשך יכול לסת. טיפול נכון יביא לשיפור תוך 4-12 חודשים ואז יש שוב ירידה. לגבי הניתוח יש להתיעץ עם רופא המטפל, הוא רואה את התמונה במלאה. לאחר ניתוח אם יהיה שיפור בנתוני הזרע, אז סיכוי להריון יגבר.
בנוסף אני ממליץ על שימוש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
אם לא תצליחו להרות קיימות גם שיטות של הפריה חוץ גופית המסעיות להסגת הריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

