וריקולציה

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • וריקולציה
    נועה
    10/08/2010

    שלום רב,

    אני בת 28 ובעלי בן 29. אנחנו מנסים להכנס להריון כשבעה חודשים. בעלי עבר שתי בדיקות זרע שיצאו לא הכי תקינות (מורפולוגיה 2% אבל כמות כללית 6^10^136, ריכוז 6^10^34 ותנועה 37%סבירים). בנוסף התגלתה דלקת (מספר תאי דם לבנים של 6^10^5.2 ) והוא טופל בשני סוגי אנטיביוטיקה לעשרה ימים. האורולוג הפנה לבדיקת זרע נוספת כעבור 3 חודשים (בנתיים עברו חודשיים) ודופלר אשכים. אשמח אם תתן חוות דעת על תוצאות הדופלר של אשך שמאל: בגודל 2.2*1.5*4.1 ס"מ נפח 23 סמק
    אפידידימוס אינו מעובה.
    אין לראות נוזל חופשי סביב לאשך.
    בבדיקת דופלר מהירות זרימה עורקית 8 סמ"ש עם RI - 0.5
    גם בפתיחת דופלר וגם לאחר ולסלבה, עם רפלוקס בכיוון הזרימה והגברת מהירות הזרימה, הרחבת ורידים ספרמטיים בגודל עד 0.5, וריקולציה דרגה 2,3.
    האם צריך ניתוח לאחר התוצאות? האם ניתוח יכול לעזור להכנס להריון במקרה הזה?  
    המון תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וריקולציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תוצאות

    נועה
    11/08/2010

    אשך ימין - בגודל 2.1*4.4*4.0 ס"מ נפח 20 סמק
    אפידידימוס אינו מעובה
    אין לראות נוזל חופשי סביב האשך
    ללא הרחבת ורידים ספרמטיים.
    בבדיקת דופלר מהירות זרימה עורקית 6 סמ"ש עם RI - 0.5
    גם בפתיחת דופלר וגם לאחר ולסלבה אין לראות וריקולציה.

    תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וריקוצלה

    ד''ר אליעזר גירש
    13/08/2010

    ואריקוצלה היא מחלה של כלי דם באשך. ואריקוצלה נובעת מהרס שסתומים חד כיווניים. זה גורם לזרימה בכיוון הפוך של דם הורידי. זרימת הדם בכיוון הפוך גורמת ל- hypertermia ול- hypoxia. לחץ הידרוסטטי על רקמת האשך במחלה זו הוא פי 7-8 ממה שאשך יכול לסת. טיפול נכון יביא לשיפור תוך 4-12 חודשים ואז יש שוב ירידה. לגבי הניתוח יש להתיעץ עם רופא המטפל, הוא רואה את התמונה במלאה. לאחר ניתוח אם יהיה שיפור בנתוני הזרע, אז סיכוי להריון יגבר.
    בנוסף אני ממליץ על שימוש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
    אם לא תצליחו להרות קיימות גם שיטות של הפריה חוץ גופית המסעיות להסגת הריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו