הייעצות דחופה עם צוות הרופאים

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • הייעצות דחופה עם צוות הרופאים
    חוששת
    13/08/2010

    שלום רב,
    בעלי אובחן כאזוספרמי וביצע 5 בדיקות זרע שונות ובמקומות שונים.
    ב3 בדיקות מוך ה5 נמצאו מספר תאי זרע בודדים ללא תנועה.
    בנוסף לאחר בדיקת אורולוג נמצאה וריקוצלה בדרגה 3 בשני האשכים...

    בעלי מיועד בקרוב מאוד לעבור ניתוח TESE
    יש לי כמה שאלות-
    1. האם יתכן שהוריקוצלה גורמת גם לזרעונים הבודדים להיות ללא תנועה?
    2. האם קיימת איזושהי תקווה שבניתוח ימצאו זרעים, לאור העבודה שבבדיקות נמצאו בודדים...?
    האם ניתן להיות אופטימים..??

    מחכה לתשובה!!
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וריקוצלה ואזואוספרמיה

    ד''ר אליעזר גירש
    13/08/2010

    שלום לך חוששת,
    ואריקוצלה היא מחלה של כלי דם באשך. ואריקוצלה נובעת מהרס שסתומים חד כיווניים. זה גורם לזרימה בכיוון הפוך של דם הורידי. זרימת הדם בכיוון הפוך גורמת ל- hypertermia ול- hypoxia. לחץ הידרוסטטי על רקמת האשך במחלה זו הוא פי 7-8 ממה שאשך יכול לסת. מצב זה פוגע באיכות הזרעונים. טיפול נכון יביא לשיפור תוך 4-12 חודשים ואז יש שוב ירידה.
    במצב שלכם, יתכן וכדאי לטפל בוריקוצלה ולעשות TESE לאחר תקופת התעוששות מתיקון וריקוצלה. ממליץ גם להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. לאחר תיקון וריקוצלה ושימוש ב- Vitamale לניתוח TESE יהיה סיכוי להצליח גבוה יותר למציאת זרעונים וזרעונים בתנועה.
    יש מקום לאופטימיות, בהחלט. האם לבעלך עשו בדיקת קריוטייפ ובדיקת חסררים על גבי כרומוזום Y ?
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלי עשה בדיקת קריוטיפ

    חוששת
    14/08/2010

    אנחנו מחכים לתוצאות, ובמקביל כבר קבענו תור לניתוח TESE
    בהמלצת האורולוג אנחנו כרגע לא מטפלים בוריקוצלה מאחר שגם הוא וגם רופא הפריון המליצו ישר לTESE.
    אני מקווה שאנחנו פועלים בדרך הנכונה ושמחתי לשמוע שיש מקום לאופטימיות..
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו