אני מבולבלת

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • אני מבולבלת
    אלה
    23/08/2010

    אני ובן זוגי עוברים כרגע טיפולי פוריות .נעשו לו 2 בדקות זרע ובנשהם הספירה היא 0 .לפי ההמלצה של רופא נשים שלי ניגשנו לאורולוג והוא שלח אותו לעשות בדיקת דרכי שתן .שאלתי את הרופא האם זה מגלה יש או אין יצור זרע הוא אמר לי שזה רק בדיקת ביופסיה אבל לא הפנה אותנו לבצע את הבדיקה אני לא מבינה מה עכשיו עלינו לעשות למה אנחנו צריכים למשוך עוד זמן ולגרום לעצמנו עוד סבל כי חוסר ידיעה הוא הכי גרוע אני כרגע לא יודעת האם אוכל או לא להביא ילדים לגבר שאני אוהבת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני מבולבלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    28/08/2010

    שלום אלה,
    חשוב מאוד לבדוק האם מערכת מין (פוריות) של בעלך תקינה או לא. לפעמים הבירור לוקח זמן. אפשר, במקביל לבירור, לפנות לרופא פריון ולבצע ביופסית אשך הבחנתית (דו צדדית) על מנת לבחון האם אשכים מייצרים את הזרעונים. יתכן וקיים ייצור הזרעונים, אך נוצרה חסימה במעבר מאשך החוצה.
    בכל מקרה, חשוב לבצע בדיקת הורמונים FSH ו- LH, בדיקת קריוטיפ ובדיקת חסרים בכרומוזום Y, לבדוק מצב של שפיחה אחורית (Retrograde ejaculation), תרבית זרמה לחיידקים פטוגניים.
    רק אחרי הבדיקות תתברר התמונה לגבי סיבה לבעיה ודרך הטיפול המתאים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו