איך יכול להיות שאין לנו IVF רגיל??

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • איך יכול להיות שאין לנו IVF רגיל??
    אני
    30/08/2010

    היי,

    היום עברתי החזרת עוברים אחרי סבב רסקיו IVF ראשון בעקבות ריבוי זקיקים מפיוריגון בסבב הזרעה מספר 4.
    ביום שישי הייתה השאיבה ונשאבו 7 ביציות.
    עד היום לא היה שום הריון לא טבעי ולא ב-3 הזרעות, אני בת 25 בעלי בן 33 מנסים כבר שנתיים להרות.
    מתוך ה-7:

    4 עשו IVF רגיל- הייתה הפריה אחת אך אחרי 48 שעות לא התחילה חלוקה ולכן הם חושבים שהוא לא תקין.
    3 עשו ICSI ויש 2 עוברים באיכות B- שניהם הוחזרו.

    האם כעת אפשר להגיד שעלינו על הבעיה? שבאמת הזרע של בעלי לא מצליח לחדור את הביצית ולעשות הפריה תקינה?

    הזרע שלנו-
    65 מיליון לסמ"ק
    2.5 כמות בדרך כלל
    52% תנועה
    4% מורפולוגיה.
    איך יכול להיות שמכמות כזו לא מתקיימת הפריה טבעית?
    האם זה מסביר את הכשלונות עד היום?

    ומה הסיכויים שלי כרגע להרות בIVF שכזה (חירום ולא מסודר) עם 2 עןברים באיכות לא משהו בICSI???

    (אני לא מתכוונת סיכויים באחוזים, ברור לי שאתה לא יכול לנחש, אלא להסביר לי מה אומר איכות B מבחינת סיכויי השרשה?)
    תודה וסליחה על השאלה הארוכה אני מאוד סקרנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    30/08/2010

    אכן על פי המימצאים נראה שקשה לתאי הזרע האיכותיים של בעלך לחדור את המחסום השלישי שהוא דופן הביצית. לכן בשיטת ה-ICSI משתפרת שכיחות ההפריה ומתקבלים יותר עוברים.
    המעבר של תאי הזרע לתוך הביצית תלויה בשני גורמים:
    1) דופן הביצית שיכולה להוות מכשול יתר.
    2) יכולת העבירות של תאי הזרע.
    יתכן שאחד הגורמים בעייתי.
    אפשרות אחרת היא שאין בעיה בחדירת הזרע לביציות אך למרות החדירה לא נוצרות הפריות עקב הבעיה המורפולוגית שקיימת בזרע, שכן למרות שיש כמות גדולה של תאים רובם אינם תקינים מבחינה מורפולוגית.

    לגבי עוברים בדרגה B, גם להם סיכויי השרשה והישרדות טובים. השארי אופטימית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובה מפורטת ומעולה!

    אני
    30/08/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו