לפרופסור בר טוב

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • לפרופסור בר טוב
    שרון
    31/08/2010

    בס"ד

    שלום רב,
    בעלי ביצע 2 ספירות זרע (בהפרש של חודש אחת מהשניה) ובשתיהן התוצאה: אפס.
    מצ"ב תוצאות הפרופיל ההורמונלי שלו:
    3.8 mIU/mL LH
    FSH 24.7 mIU/mL
    PROLACTIN 10 ng/ml
    TSH 4.08 uIU/ml
    T4- FREE 1.1 ng/dL
    TESTOSTERONE- TOTAL 3.20 ng/ml

    נאמר לנו כי מדובר באזוספרמיה לא חסימתית והוא הופנה לביצוע בדיקות קריוטיפ, CF ו- y delition - שלושת הבדיקות הנ"ל ברוך השם יצאו תקינות.
    1. ממה יכולה לנבוע בעיה של כשל בייצור במקרה של בעלי (בחור בריא בן 29 ללא בעיות כלשהן באיזור האשכים בעבר ואף לאחר בדיקה אצל אורולוג נאמר לו כי גודל האשכים תקין ביותר).
    2. במידה והבעיה נובעת מרקע תעסוקתי האם הדבר הפיך?
    3. מה הסיכויים למצוא זרע ברקמת האשכים בכל אחת משיטות הטיפול הקיימות?
    לתשובתך אודה,
    יום נפלא ובשורות טובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לפרופסור בר טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    07/09/2010

    הזכרת גורם תעסוקתי. במה עוסק בעלך? האם נבדקתם לגבי נוכחות וריקוצל? זיהום בתעלה הזיכרית?
    אנא הוסיפי את ערכי הייחוס לפרופיל ההורמונלי כפי שנרשם בתוצאות הבדיקה שביצעתם (שכן לכל מעבדה ערכי ייחוס משלה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו