מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- האם אפשר להרות עם זרע כזה?חסוייה06/09/2010
שלום רב ביצענו בדיקת זרע ויש ערכים לא תקינים, אבקש לדעת אם יש פיתרון ומה הוא...תודה
ריכוז תאי זרע - 10 (כשכתוב בצד שתקין זה מעל 15)
ריכוז תאי זרע בזירמה 40 (נראה לי שזה דווקא תקין)
אחוז תנועה כללית 35%
חיות 60
מורפולוגיה 8 אחוז קרוגר
בסיכום כתוב לי NORMAZOOSPERMIA
ASTENOZOOSPERMIA
TERATOZOOSPERMIA
רוצה לציין שלפני שנתיים הבדיקה היתה תקינה לגמריי ויש לנו בת...אבל בעלי לפני שנתיים החל להשתמש בכדורי פרופסיה נגד התקרחות..ואני חוששת שזה הזיק לו....
באילו טיפולים אנחנו יכולים להרות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד נתון אחד
חסויה06/09/2010ph 8.9
בן 35 -4 ימי התנזרות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש10/09/2010שלום מיכל,
לתרופה בשם פרופסיה לא ידועה השפעה שלילית על פוריות, אך פה ושם לפעמים שומעים תלונות שכן יש השפעה. יתכן וגברים מסויימים מגיבים לתרופה זו בירידה באיכות הזרע. אפשר לנסות לעשות הפסקה בשימוש בפרופסיה. ממליץ לבקר אצל אורולוג ולבחון תפקוד האשכים. במקביל אפשר להתחיל טיפול פריון. ממליץ גם להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך....שאלה נוספת
חסויה10/09/2010בלי קשר לפרופסיה כי הרי אנחנו לא יכולים להיות בטוחים שהירידה אכן מהתרופה...האם ניתן להרות באופן טבעי בנתונים כאלו??
ריכוז (10 מליון)
תנועתיות 35%
מורפולוגיה 8%
האם יש טעם לנסות בכלל? אנחנו מנסים 3 חודשים ותוהים האם כדאי להמשיך לנסות טבעי או לגשת להזרעה...בנוסף בעלי נוטל ויטמייל כבר חודש....
תודה ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש11/09/2010שוב שלום וחג שמח,
יש מקום לנסות להרות בצורה הטבעית. נתוני זרע לא כאלה שצריך לרוץ להזרעה תוך רחמית. טוב שהתחלתם כבר עם Vitamale, אך חודש ימים של טיפול אינו מספיק. אנו ממליצים על שימוש בתוסף זה בין 3 חודשים עד חצי שנה. אם לא תצליחו להרות בצורה הטבעית תוך כחצי שנה אז פנו לרופא פריון. חשוב מאוד לקיים יחסי מין כל יום בתקופה של 6 ימים סביב הביוץ, זאת אומרת 4 ימים לפני הביוץ ויומיים אחרי הביוץ. זאת תקופה הכי פוריה מבחינת האישה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש15/09/2010שלום שוב,
בנתונים כאלה של זרע ניתן להרות טבעית גם כן, אך סיכוי נמוך יותר בהשואה לזרע תקין. שלושה חודשים של נסיון להרות זה לא מספיק זמן. אם לא מצליחים להרות טבעית במשך כשנה עד שנתיים, פונים לרופא פריון, לכן יש מקום לנסיון להרות בצורה הטבעית. צפי לשיפור באיכות הזרע לאחר שימוש בויטמייל מתקבל לאחר כ- 3 עד 6 חודשים של שימוש נכון: 2 כמוסות 3 פעמים ביום (סה"כ 6 כמוסות ליום).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

