מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שלום רב- פרופסיהחסויה08/09/2010
לפני 3 שנים בעלי ביצע בדיקת זרע בזמן שניסינו להרות , הריכוז היה 50 מליון,תנועתיות כללית 50% ומורפולוגיה 8%....נכנסנו להריון מהר מאד.....אחרי שנולדה בתנו החל בעלי להשתמש בפרופסיה, מאחר וזה לוקח לנו כבר כמה חודשים הוא ניגש לבדיקת זרע ונדהמנו לגלות שהריכוז ירד ל 10 מליון, תנועתיות ירדה ל 35.% ומורפולוגיה נשארה 8%.....
קודם כל רצינו לדעת אם ייתכן שזה בהשפעת הכדורים וזה הפיך?
האם מומלץ להפסיק מיידית את הכדורים? ותוך כמה זמן הזרע יחזור למצבו הקודם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תרופה פרופסיה ופריון
ד''ר אליעזר גירש10/09/2010שלום מיכל,
נושא ירידת איכות הזרע עדיין לא הוכח חד משמעית בשימוש בפרופסיה, אך קיימות עדויות שאכן היא עלולה לגרום לכך. כמובן שאם האדם שנוטל את התרופה לא סובל מספירה נמוכה אזי השימוש כנראה לא יגרום נזק. מדובר על מצב שבו הספירה היא גבולית , ובמצב כזה מוטב לנהוג במשנה זהירות.
בכל מקרה אם ישנה ירידה בספירה היא זמנית והפיכה ,לאחר הפסקה בנטילת התרופה.
אפשר תמיד להתיעץ עם מרכז לייעוץ תרופתי, יש מספר מרכזים כאלו בארץ כולל זה של פרופ' אורנוי בירושלים. לאחר הפסקת שימוש בתרופה, אני מעריך כי תוך שלושה חודשים הנתונים של זרע יחזרו לקדמותם. ממליץ בחום גם שימוש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטרפת לדבריי הד"ר
מעיין14/09/2010ומוסיפה תגובה שקראתי בוואלה של ד"ר גינזבורג :
"הפרופסיה נמצאת בשימוש בישראל כתרופה מונעת נשירה מזה כ-12 שנה ובעולם כולו כ-13 שנה, ועובדה היא כי מיליוני גברים בעולם ובישראל לוקחים פרופסיה ומאות אלפי גברים כבר הצליחו להכניס את נשותיהן להריון, ילדו ילדים בריאים ושלמים ולא נגרם כל נזק לא להם ולא לילדיהם. "* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא ממש נכון
חסויה14/09/2010יש עדויות שאכן התרופה פוגעת בפוריות...הרופא שאת מצוטטת עונה בפורומים של החברה שמוכרת את התרופה....אבל קראתי כבר מחקרים ש 5 מילגרם פניסטריד (שזה החומר שממנו עשויה הפרופסיה אכן מוריד את איכות הזרע) ובפרופסיה יש רק מילגרם אחד...אבל עדיין החומר הזה לא ידידותי לזרע בכלל....לכן זה לא חד משמעי...וכן הייתי נזהרת עם התרופה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחסויה
שרון19/09/2010וואלה זה פורום של חברת תרופות? נו באמת...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן , הרופא שעונה שם שייך לחברה
חסויה19/09/2010הרופא הספציפי שענה שם
וכן תקראו עוד מאמרים...בהחלט יש אנשים שהפרופסיה משפיעה עליהם...בעלי הוא אחד מהם..אין מה לעשות..כבר הוכח ש 5 מילגרם פניסטריד פוגע בפוריות הגבר, אז מאד יתכן שגם 1 מילגרם...שלא תטעו , זה מעצבן אותי גם כי בעלי משתמש ורוצה להמשיך...אבל בהחלט יכולה להיות לזה השפעה..כולם כבר יודעים את זה היום. לדעתי הכי נכון פשוט לעשות בדיקת זרע ולראות...אם הזרע תקין זה אומר שאין פגיעה..ואם יש אז לעשות הפסקה ולהבדק שוב אחרי 3 חודשים ואז לדעת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד דבר
חסויה19/09/2010מאד קל להגיד שמליוני אנשים הצליחו להביא ילדים עם פרופסיה...אבל גם הרבה מאד לא... עד היום אין מחקר שמוכיח את זה חד וחלק אבל גם פה האורולוגים כתבו לא מעט ..שכן , יש גברים שאכן נפגעים מזה...ולכן פשוט צריך לקחת את זה בחשבון, זה הכל , לא צריך לכעוס עליי שאני שואלת...אנחנו עשינו בדיקה לפני השימוש והזרע היה טוב מאד ועכשיו שנתיים אחרי שימוש זרע חלש..אולי זה לא מהפרופסיה ואולי זה כן...אבל צריך לברר...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרופא טוען שאינו שייך לחברה אבל
מעיין19/09/2010הרופא טוען שאינו שייך לחברת תרופות.
אני מאחלת לך ולבעלך שלא תראו בעיות פוריות אבל תביני שבעיית פוריות זה בעיה שהולכת ונהיית שכיחה עם השנים ויש כל כך הרבה גורמים שיכולים לגרום לזה ככה שאולי יש כאלה שלוקחים את התרופה ויש להם בעיית פוריות מאלף ואחת סיבות אחרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מסכימה איתך.. ותודה
חסוייה19/09/2010באמת אי אפשר לדעת , פשוט אנחנו במקרה עשינו בדיקה אחת לפני הטיפול בתרופה ובדיקה שניה אחרי שנתיים של שימוש בתרופה..אז אנחנו חושדים שזה מזה..אבל את בהחלט צודקת וגם בעלי טוען שחד משמעית אי אפשר להוכיח שזה מהתרופה...בכל מקרה בהצלחה גם לך.
אנחנו הולכים עכשיו לכיוון של הזרעה והשבחה ומקווה שנתגבר על הבעיות
גמר חתימה טובה ובהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

