מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מה לעשותחסוי12/09/2010
אני בן 37 נשוי מזה כעשור ללא תאי זרע בזירמה רגילה וכן אצל ברטוב ובTEFNA ו בשני TESE לא נמצאו תאי זרע. בבדיקות גנטיות הכל תקין. בבדיקת הורמונים הFSH נע בין 18-20 ,הטסטוסטרון נמוך אבל בטווח. לפני כשנתיים עברתי צנתור באשכים אצל ד"ר גת וחצי שנה אח"כ נמצא תא זרע אחד פתלוגי בזירמה רגילה (לאחר סרכוז ) לפני כשבוע נמצאו 2 תאי זרע פתלוגיים בזרמה רגילה (לאחר סרכוז).
מה זה אומר?
האם יש סיכוי שהשתנה משהו ?מה הסיכוי להביא ילדים ובאיזה דרך?
האם כדאי לבצע TEFNA או TESE או בדיקה אצל פרופ' ברטוב (שוב )ובמקביל להכנתה של אשתי לשאיבת ביציות?
יצויין שיש לי מרקם תקין של אשכים וגם מבחינה חיצונית המראה שלי גברי עם שיעור בחזה וכיוצב'
אודה לכם מאד על תגובתכם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש15/09/2010שלום חסוי,
המראה שלך גברי מבחינה חיצונית כי רמות הורמון טסטוסטרון תקינות. האם חלית בחזרת אי פעם? יתכן ובדיקה גנטית אינה שלמה. צריך לעשות גם קריוטיפ וגם לבדוק חסרים של מקטעי הכרומוזומים על גבי כרומוזום Y.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לד"ר גירש
חסוי16/09/2010עשיתי את כל הבדיקות הגנטיות הללו והכל תקין.
ד"ר גירש מה לגבי הממצאים והשאלות ששאלתי קודם?
אודה לך מאד על תגובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לד"ר גירש
חסוי16/09/2010עשיתי את כל הבדיקות הגנטיות הללו והכל תקין.
ד"ר גירש מה לגבי הממצאים והשאלות ששאלתי קודם?
אודה לך מאד על תגובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

