tesa ...

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • tesa ...
    הריונית :)
    21/09/2010

    אני בן 31 סובל מאיזוספרמיה חסימתית כתוצאה מנשאות cf אישתי בת 26 בריאה .
    אני לאחר שאיבה של 2 מנות, בtesa.
    מהמנה 1 - נשאבו 9 ביציות , הפרו 3 עוברים והוחזרו ,לא הניבו הריון
    מהמנה 2 - נשאבו 23 ביציות הופרו 16 הוחזרו 3 ללא הריון .
    שרדו 10 עוברים להקפאה , הפשירו 4 שרדו 3 להחזרה , לא הניבו הריון .
    מהתוצאות האלו אפשר להבין אם הזרע טוב או לא טוב ?
    יש הבדל מי מנה למנה בשאיבה ?
    האם בניתוח tesa הבא יכולות להישאב מנות טובות יותר?(בגלל שזו שאיבה שנייה )
    האם בגלל שהזרע שלי לא יוצא (כמו במקרים רגילים) ואין תחלופה באשך , הזרע ישן/חלש מברגיל? (קצת קשה לי לנסח את השאלה )
    מה ההבדל בין זרע רגיל שיוצא דרך הצינוריות לבין זרע שנשאב בtesa?

    תודה וסליחה על כל השאלות, אני מאוד מבולבל ומאוכזב מהתוצאות ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    tesa ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    24/09/2010

    שלום ש',
    יש לך מצב לא פשוט הקשור ב- Cystic Fibrosis, וכתוצאה מכך לחוסר פריון. יש לך הרבה שאלות ולדעתי אין אפשרות לתת לך את כל התשובות דרך הפורום. צור איתי קשר לפגישת יעוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו