מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שינויים בן בדיקה לבדיקהחסוייה24/09/2010
שלום, רציתי לשאול בבקשה...לפני כ שלושה שבועות בעלי ביצע בדיקת זרע...הפרמטרים הלא תקינים היו: ריכוז - 10 מליון, תנועתיות 35% ומופולוגיה 8%
עם תוצאות כאלו נשלחנו להזרעה והשבחה...
היום כ 3 שבועות לאחר הבדיקה הראשונה ביקשנו שלפני ההשבחה וההזרעה יתנו לנו גם תשובה של בדיקת הזרע.
הזרע היה תקין לחלוטין אף בטרם השטיפה:
50 מליון ריכוז
50% תנועתיות
14% תקינים מורפולוגיה על פי קרוגר....
רציתי לשאול איך פתאום אחרי 3 שבועות הזרע תקין ועוד בפרמטר של מורפולוגיה שעלה מ 8 ל 14 ...חשבתי שזה לא נתון שמשתנה...
דבר שני... האם אני יכולה להתייחס אל הזרע כתקין...או האם בגלל בדיקות סותרות צריך לעשות שוב בדיקה....
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה - פספסו אותי :)
חסויה24/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש24/09/2010שלום לך,
שאלתי האם שתי הבדיקות זרע נעשו באותה מעבדה. חשוב לבצע בדיקת זרע באותה המעבדה כי אז קיימת אחידות בין הבדיקות השונות. דבר נוסף, בהחלט קיימות פלוקטואציות (שינויים, קפיצות) בתוצאות בין בדיקה לבדיקה וזה תלוי בגורמים רבים: תזונה, אורך החיים, מחלות (כמו הצתננות, גם אם היא קלה מאוד), לחץ נפשי, עישון, שתיה, כמות שימוש בטלפון סלולרי וכו' וכו'...
תוצאות של בדיקה השניה תקינות. ממליץ לבצע בדיקה נוספת אחרי חודש ימים. ממליץ לקיים יחסי מין יום יום סביב הביוץ במשך 6 ימים רצופים שזה מתחלק ל- 4 ימים לפני הביוץ ויומיים אחרי הביוץ. לדעתי יש סיכוי טוב להרות בצורה הטבעית. אם ברצונכם לשפר איכות הזרע ממליץ על תוסף תזונה Vitamale.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך
חסויה24/09/2010הבדיקות התבצעו במעבדות שונות מאחר וזה חג והמעבדה הקודמת היתה סגורה....בעלי נוטל כדורי ויטמייל באופן קבוע כבר כחודש ימים וממשיך לעשות כן.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/09/2010בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

