מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- האם יתכן לאחר שני הריונות טבעייםחסוי05/10/2010
שלום רב,
האם ייתכן שינוי בטיב הזרע ?
יש לנו שני ילדים מהריונות טבעיים.
בשנה האחרונה אנו מנסים להרות שוב ללא הצלחה. פנינו למוחחה לפירון ששלח אותנו להמון בדיקות שלי יצאו תקינות ואילו בעלי קיבל תשובה כששום פרמטר אינו נמצא בטווחים פרט לPH ו 100% פגומים.
האם יש לחזור שוב על הבדיקה.
האם כדאי או מזיק לקחת בינתיים ויטמייל- האם צריך מרשם?
לא מבינה בזה כלום אודה לעצתכם..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האם יתכן לאחר שני הריונות טבעיים - תגובה
ד''ר אליעזר גירש09/10/2010שלום אא,
שני ילדים מהריונות הקודמים מעידים על כך שהיתם פוריים בתקופה ההיא. יתכן ופריון ירד מאז כי זמן עושה את שלו. לא היתי מסיק מסקנות מתוצאות של בדיקה אחת בודדת של זרע. רצוי לחזור על בדיקת הזרע לאחר 2-4 ימי התנזרות. אם הכן תוצאות חוזרות על עצמן, יש לפנות לאורולוג לבירור תפקוד האשכים. אפשר לקחת Vitamale המשפר איכות הזרע. לא צריך מרשם כי זה לא תרופה אלא תוסף תזונה. יתכן ויהיה צורך בעזרה מצד רופא פריון, למשל הזרעה תוך רחמית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז עשינו בדיקה נוספת
חסוי27/10/2010שלום,
שוב הבדיקות יצאו 100% פגומים.
מה זה אומר ? האם יתכן שזה בגלל הזמן מרגע מתן הזרע ועד לבדיקתו .
אנחנו גרים די רחוק מהמעבדה לוקח לנו להגיע למעבדה 45 דק'..
בעלי לא מוכן לנסות לתת דגימה בשרותים של המעבדה (אני בהחלט יכולה להבין אותו)
תודה,
אא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

