מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בדיקת זרע שנייהליאת11/11/2010
בעלי ביצע בדיקת זרע ראשונה ולאחריה אמרו לו לשתות אנטיביוטיקה ולקחת תוסף תזונה q10.
לאחר מחזור ראשונה של אנטיביוטיקה הוא ביצע בדיקה נוספת ואלו התוצאות:
תקופת התנזרות- 4 ימים
צבע:צהוב
התנזלות- תקינה
אגלוטינציה- אין
נפח- 2.5 מ"ל
ph-8.2
ריכוז- 49 מיליון
תנועה- 46%
סוג תנועה- פרוגרסיבית- 32%
איטית-8% במקום 6%
לויקוציטים- 6 מיליון
total motile count- 57.5 מיליון
בדיקת מבנה על פי שיטת קרוגר:
תאים תקינים 3%
( בבדיקה הראשונה היו 6%)
פתולוגית ראש- 74% פתולוגית צוואר- 6% פתולוגית זנב- 17%
בעלי בן 43 אני בת 37
לבעלי ילדים מנישואים קודמים שהקטן בן 5
אשמח לתשובה - מה עלינו לעשות ומה הסיכויים לכניסה להריון טבעי או בהפרייה?
אני בלחץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע שנייה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש12/11/2010שלום ליאת,
נתוני זרע בסדר, רק המבנה של זרעונים (מורפולוגיה תקינה) נמצא על הגבול התחתון. אולי פה יש בעיה, אך לא בהכרח. ממליץ להבדק אצל אורולוג (תפקוד אשכים), ממליץ גם להשתמש בתוסף תזונה Vitamale, המשפר איכות הזרע ולהשתמש בו כל עוד אתם מנסים להרות.
צריך להתיעץ עם רופא פריון לגבי הזרעה תוך רחמית (הזרקת זרעונים פעילים לתוך רחם), אולי זה גם יקצר המתנה להריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת לבדיקת זרע שנייה
ליאת12/11/2010בעלי עשה בדיקת אשכים ויש לו וריקוצלה בצד אחד דרגה 1 ובצד שני דרגה 2.
שאלה נוספת לגבי המורפולוגיה:
איך יתכן שבבדיקה הראשונה המורפולוגיה הייתה 6% ובבדיקה השנייה 3%?
או שלא הבנתי נכון את הבדיקה.
בעלי היה אתמול אצל אורולוג והוא אמר לו שהבדיקה תקינה . יתכן שיש דלקת.
בעלי שותה אנטיביוטיקה כבר חודש שני בגלל הדלקת ולוקח כל יום כמוסה אחת של q10
האורולוג אמר לו שאין לו בעיה להביא ילדים נוספים בכלל ולבדוק אם לאישה יש בעיה.
לי היתה בעיה של חצוצרות סתומות עברתי לפני מס' ימים צינתור חצוצרות ועכשיו אין חסימה.
האם יש סיכוי להיקלט בצורה טבעית? מה הסיכויים אם כן.
האם התוסף תזונה שבעלי שותה הוא טוב?
תודה רבה על ההתייחסות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תוספת לבדיקת זרע שנייה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש14/11/2010שלום ליאת,
גם אורולוג וגם אני אומרים שתוצאות בדיקת הזרע תקינות. כתבתי לך שמורפולוגיה תקינה נמצאת על הגבול התחתון. גם לדלקת וגם לוריקוצלה קיימת השפעה שלילית על איכות הזרע. מקובל לקחת אנטיביוטיקה לאורך זמן ממושך יחסית כי חדירה של אנטיביוטיקה לאשכים היא איטית. לגבי וריקוצלה אין הרבה מה לעשות כי וריקוצלה בדרגות 1-2 בדרך כלל לא נוגעים, אלא אם כן היא מחמירה למצב 3.
יש סיכוי לא רע להכנס להריון בצורה הטבעית. צריך להתמיד לקיים יחסי מין כול יום בתקופה של סביב הביוץ, ז.א. 4 ימים לפני הביוץ ועוד יומיים לאחר הביוץ, כך סיכוי להריון הוא אופטימלי. בנוסף אני המלצתי גם בפעם הקודמת שבעלך יקח תוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. אפשר לקת אותו במקביל ל- Q10.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובות
ליאת15/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיחסים סביב מועד הביוץ
מאוד לחוצה16/11/2010שלום
כתבת שע"מ לשפר את אחוז הסיכוי להיכנס להריון, כדאי לקיים יחסים 4 ימים לפני ויומיים אחרים.
שאלתי היא: באיזו תדירות והאם קיום תכוף של יחסים לא יכול להוריד את אכות הזרע.
ואגב, למה 4 ימים לפני? לזרע יש תוחלת חיים ארוכה?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יחסים סביב מועד הביוץ - תגובה
ד''ר אליעזר גירש18/11/2010שוב שלום,
מבחינה סטטיסטית נמצא כי קיום יחסי מין במשך 6 ימים, כאשר 4 ימים מתוך זה לפני הביוץ ויומיים אחרי הביוץ, נותנים את הסיכוי הטוב ביותר להכנס להריון. זרעונים יכולים להחזיק מעמד ולהפרות את הביצית במשך כ- 3 ימים כאשר נמצאים בדרכי מין האישה. מבחינת תדירות יחסי מין באותם הימים, מספיק פעם אחת ביום.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

