בדיקת זרע שנייה

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת זרע שנייה
    ליאת
    11/11/2010

    בעלי ביצע בדיקת זרע ראשונה ולאחריה אמרו לו לשתות אנטיביוטיקה ולקחת תוסף תזונה q10.
    לאחר מחזור ראשונה של אנטיביוטיקה הוא ביצע בדיקה נוספת ואלו התוצאות:
    תקופת התנזרות- 4 ימים
    צבע:צהוב
    התנזלות- תקינה
    אגלוטינציה- אין
    נפח- 2.5 מ"ל
    ph-8.2
    ריכוז- 49 מיליון
    תנועה- 46%
    סוג תנועה- פרוגרסיבית- 32%
    איטית-8% במקום 6%
    לויקוציטים- 6 מיליון
    total motile count- 57.5 מיליון
    בדיקת מבנה על פי שיטת קרוגר:
    תאים תקינים 3%
    ( בבדיקה הראשונה היו 6%)
    פתולוגית ראש- 74% פתולוגית צוואר- 6% פתולוגית זנב- 17%

    בעלי בן 43 אני בת 37
    לבעלי ילדים מנישואים קודמים שהקטן בן 5
    אשמח לתשובה - מה עלינו לעשות ומה הסיכויים לכניסה להריון טבעי או בהפרייה?
    אני בלחץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע שנייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע שנייה - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    12/11/2010

    שלום ליאת,
    נתוני זרע בסדר, רק המבנה של זרעונים (מורפולוגיה תקינה) נמצא על הגבול התחתון. אולי פה יש בעיה, אך לא בהכרח. ממליץ להבדק אצל אורולוג (תפקוד אשכים), ממליץ גם להשתמש בתוסף תזונה Vitamale, המשפר איכות הזרע ולהשתמש בו כל עוד אתם מנסים להרות.
    צריך להתיעץ עם רופא פריון לגבי הזרעה תוך רחמית (הזרקת זרעונים פעילים לתוך רחם), אולי זה גם יקצר המתנה להריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת לבדיקת זרע שנייה

    ליאת
    12/11/2010

    בעלי עשה בדיקת אשכים ויש לו וריקוצלה בצד אחד דרגה 1 ובצד שני דרגה 2.

    שאלה נוספת לגבי המורפולוגיה:
    איך יתכן שבבדיקה הראשונה המורפולוגיה הייתה 6% ובבדיקה השנייה 3%?
    או שלא הבנתי נכון את הבדיקה.
    בעלי היה אתמול אצל אורולוג והוא אמר לו שהבדיקה תקינה . יתכן שיש דלקת.
    בעלי שותה אנטיביוטיקה כבר חודש שני בגלל הדלקת ולוקח כל יום כמוסה אחת של q10
    האורולוג אמר לו שאין לו בעיה להביא ילדים נוספים בכלל ולבדוק אם לאישה יש בעיה.
    לי היתה בעיה של חצוצרות סתומות עברתי לפני מס' ימים צינתור חצוצרות ועכשיו אין חסימה.
    האם יש סיכוי להיקלט בצורה טבעית? מה הסיכויים אם כן.
    האם התוסף תזונה שבעלי שותה הוא טוב?


    תודה רבה על ההתייחסות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת לבדיקת זרע שנייה - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    14/11/2010

    שלום ליאת,
    גם אורולוג וגם אני אומרים שתוצאות בדיקת הזרע תקינות. כתבתי לך שמורפולוגיה תקינה נמצאת על הגבול התחתון. גם לדלקת וגם לוריקוצלה קיימת השפעה שלילית על איכות הזרע. מקובל לקחת אנטיביוטיקה לאורך זמן ממושך יחסית כי חדירה של אנטיביוטיקה לאשכים היא איטית. לגבי וריקוצלה אין הרבה מה לעשות כי וריקוצלה בדרגות 1-2 בדרך כלל לא נוגעים, אלא אם כן היא מחמירה למצב 3.
    יש סיכוי לא רע להכנס להריון בצורה הטבעית. צריך להתמיד לקיים יחסי מין כול יום בתקופה של סביב הביוץ, ז.א. 4 ימים לפני הביוץ ועוד יומיים לאחר הביוץ, כך סיכוי להריון הוא אופטימלי. בנוסף אני המלצתי גם בפעם הקודמת שבעלך יקח תוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. אפשר לקת אותו במקביל ל- Q10.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובות

    ליאת
    15/11/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים סביב מועד הביוץ

    מאוד לחוצה
    16/11/2010

    שלום

    כתבת שע"מ לשפר את אחוז הסיכוי להיכנס להריון, כדאי לקיים יחסים 4 ימים לפני ויומיים אחרים.
    שאלתי היא: באיזו תדירות והאם קיום תכוף של יחסים לא יכול להוריד את אכות הזרע.
    ואגב, למה 4 ימים לפני? לזרע יש תוחלת חיים ארוכה?


    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים סביב מועד הביוץ - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    18/11/2010

    שוב שלום,
    מבחינה סטטיסטית נמצא כי קיום יחסי מין במשך 6 ימים, כאשר 4 ימים מתוך זה לפני הביוץ ויומיים אחרי הביוץ, נותנים את הסיכוי הטוב ביותר להכנס להריון. זרעונים יכולים להחזיק מעמד ולהפרות את הביצית במשך כ- 3 ימים כאשר נמצאים בדרכי מין האישה. מבחינת תדירות יחסי מין באותם הימים, מספיק פעם אחת ביום.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו