פענוח בדיקת זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח בדיקת זרע
    שרה
    24/11/2010

    בוקר טוב,

    אני ובן זוגי מנסים להרות כחצי שנה. (בני 34)

    בעלי נשלח לבדיקת זרע, והתוצאות נראות לא טוב, להלן התוצאות:

    Abstinence 4 days

    Viscosity normal

    Volume 2.5 ml

    PH 8.1

    Concentration 8 ml

    Total count 20 million

    Motility 70%

    Grade pmoy (משהו כזה, הכתב לא ברור)

    Eosin /



    Morphology

    Normal forms 0%

    Borderline 1%

    Head defects 99%

    midpiece 10%

    Tail defects 8%

    Premature cells ++

    W.B.C /

    רציתי לשאול מה עושים במצב כזה: הזרעות? הפריות??? האם יש מצב להריון טבעי??



    תודה מראש על העזרה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח בדיקת זרע - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    28/11/2010

    שלום שרה,
    מדובר באיכות זרע ירודה. סיכוי להריון בצורה הטבעית הוא נמוך מאוד.
    ממליץ קודם כל לברר מה הסיבה. חשוב לבדוק פעילות אשכים אצל אורולוג, אפשר במקביל להתחיל טיפולי פריון: הזרעה תוך רחמית ואם לא יעזור לעבור לטיפולי הפריה חוץ גופית. ממליץ בחום להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. קיימת שיטה של פרופ' ברטוב, בה ניתן לבודד זרעונים בודדים באיכות הטובה ביותר ואיתם להפרות את הביציות. השיטה נקראת IMSI.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו