בקשה לעזרה בפענוח בדיקת זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בקשה לעזרה בפענוח בדיקת זרע
    שואלת
    29/11/2010

    אני בת 36 עוד מעט ובעלי בן 37.5
    יש לנו ילד אחת, מהמם יש לציין. כמעט בן שנתיים

    כבר 9 חודשים אנו מנסים להכנס להריון
    בדקתי ביוץ בעזרת ערכות מתאימות ועדייןם ללא הצלחה
    נשלחתי לבדיקת פרופיל הורמונלי אשר נמצא תקין

    בעלי נשלח לבצע בדיקת זרע
    והיום קיבלנו תוצאות אשר יש לי חשש שיש עימן בעיה
    אשמח לתשובה

    נפח 3
    (PH) חומציות 8.0
    צמיגות +
    מראה N
    ריכוז תאי זרע 88
    סה"כ תאי זרע 264
    % תאי זרע נעים 65%
    איכות תנועה 3.5
    % תאים חיים 80%
    בדיקה מורפולוגית (על פי שיטת קרוגר)
    % תאים תקינים 6
    abnormal forms
    0 short acrosome
    0 tapering
    4 neck
    5 tail
    2 long post acrosome
    85 others

    אלו התוצאות. אציין תקופת התנזרות של 10 ימים קודם לבדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשה לעזרה בפענוח בדיקת זרע - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    29/11/2010

    שלום לך,
    על פניו התוצאות של בדיקת הזרע - תקינות, אך לא תמיד ניתן לראות ולבדוק כל דבר. קיימים דברים ניסתרים. ממליץ לבעלך להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale המשפר איכות הזרע ולהמשיך לקיים יחסים סביב הביוץ.
    אם לא תצליחו להרות כשלושה-ארבעה חודשים נוספים, פנו לרופא פריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת בעקבות תשובתך

    שואלת
    29/11/2010

    תודה קודם כל,

    איך מקבלים, או יותר נכון מה צריך לעשות ע"מ לקבל הפניה לרופא פריון?
    אפשר לקבל גם מרופא משפחה או רק מגניקולוגית?

    אני ובעלי בקופות חולים נפרדות
    כך שאני מניחה שהפניה של הרופא שלו לא תעזור לנו

    ומה שיותר חשוב
    למה להמתין עוד 3-4 חודשים?
    המתנו כבר למעלה מ9 חודשים
    ובהתחשב בזה שכבר יש לנו ילד ובפקטור הגיל, לא כדאי לרוץ עם שאר הפרוצדורות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת בעקבות תשובתך - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    30/11/2010

    שלום,
    לגבי קופת חולים תבררו. לדעתי ניתן לקבל הפניה גם מרופא כללי. לגבי המתנה של 3-4 חודשים נוספים: קודם כל מקובל לפנות לרופא פריון לאחר לפחות שנה של נסיון להרות ואפילו עד שנתיים. אצלכם זה רק 9 חודשים. אם תשתמשו ב- Vitamale שזמן אפקטיבי הוא 3-4 חודשים, אז גם תנסו תוסף זה ואם לא תצליחו להרות אז כבר תעבור שנה וזה זמן סביר לפנות לרופא פריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו