פענוח בדיקת זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח בדיקת זרע
    תמר
    23/12/2010

    שלום,
    אני בת 29 ובעלי בן 31.
    מנסים כבר 7 חודשים להכנס להריון.
    ביצענו בדיקת זרע (ובמקביל גם פרופיל הורמונלי שיצא תקין), להלן התוצאות:
    צבע: צהבהב
    צמיגות 2
    PH 7.2
    נפח 2.3 מ"ל
    ריכוז 83X10 בחזקת 6
    תנועה 48%
    לויקוציטים 0
    אגלוטינציה שלילית
    total mobile count 92 X 10^6
    מבנה בשיטת kruger
    תאים תקינים 4%
    פתלוגית ראש 85%
    פתלוגית זנב 9%

    אני מבינה שהתוצאות בעייתיות. תור לרופא שלי יש לנו רק ביום ראשון.
    הביוץ אמור להתרחש בסופ"ש ואני ממש בלחץ.
    הייתי רוצה לדעת מה הסיכוי להריון טבעי עם תוצאות כאלה, ואם הסיכוי נמוך, מה השמך התהליך?

    תודה רבה על כל ייעוץ שהוא

    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח בדיקת זרע - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    23/12/2010

    שלום תמר,
    תוצאות בדיקת הזרע אינן בעייתיות כמו שאת מציגה. כמות הזרעונים ותנועתם תקינים. מבנה תקין של זרעונים עומד על הגבול התחתון. ממליץ לפנות לאורולוג על מנת לבחון פעילות של אשכים. ממליץ להתחיל לקחת תוסף תזונתי Vitamale המשפר את איכות הזרע. בנוסף, יש לקיים יחסי מין כל יום במשך כ-6 ימים סביב הביוץ, ז.א. 4 ימים לפני ביוץ ויומיים אחרי ביוץ. אם לא תצליחו להרות במשך כחצי שנה, אז תפנו לרופא פריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו