שאלה בבקשה

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בבקשה
    אני
    25/12/2010

    שלום לכם,

    אני אחרי 5 הריונות. 2 - הילדים המקסימים שלי ו-3 כשלונות רצופים אחריהם.
    עברתי גרידה לפני שלושה שבועות וכעת נשלחתי להמון בדיקות דם דרך המטולוג,
    רופאת המשפחה ומרופא הפיריון קיבלתי הפנייה לקריוטיפ לשנינו ולהיסטרוסקופיה.
    עדיין לא התייאשנו וברצוננו בילד שלישי.
    לפני שנה בן זוגי עבר בדיקת זרע. המורפולוגיה התקינה עמדה על 2% בלבד.
    שאר הערכים ע"פ הרופא שמלווה אותי סבירים.
    את ההריון האחרון השגתי עם פיוריגון, אביטרל, השבחה והזרעה + ליווי של פרוגסטרון מהרגע שנודע לי שאני בהריון ועדיין לא התפתח דופק (זו היתה הבעיה בשלושת הכשלונות).

    זה הרקע. השאלה שלי - אני עושה כל כך הרבה בדיקות, האם יתכן שהכשלונות הללו נובעים בעצם מהמורפולוגיה הלא תקינה? אני מבינה מהרופאים שברגע שהושג הריון, הם טוענים שהזרע מאפשר הריון, אבל ההריון לא מתפתח לשום מקום ולא נוצר דופק.
    עשיתי צילום רחם, עכשיו היסטרו, המון בדיקות דם יקרות, קריוטייפ....

    אולי אנחנו אפילו לא בכיוון?... מה דעתכם? תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצאתי את הבדיקה

    אני
    25/12/2010

    היא מלפני חצי שנה מסתבר ולאחר 5 ימי התנזרות.

    האם זו יכולה להיות הסיבה לשלושה כשלונות רצופים?
    בשלושת ההריונות לא התפתח דופק, באחד מהם אפילו לא התפתח עובר.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנסה להעלות את הבדיקה

    אני
    25/12/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מצליחה להעלות JPG

    אני
    25/12/2010

    בכל אופן אני בת 35 ובעלי בן 38.
    עוד אציין שבשלושת הפעמים בהם הזרע עבר השבחה בבית החולים, נאמר לי ע"י הלבורנטית שתוצאות ההשבחה טובות מאוד.

    אעלה ידנית:

    liquefactions normal
    viscosity normal
    ph 8

    volume 2.5
    concentration 16
    total concentration 40
    percent of motile sperm 38%
    rapid +
    moderate+++
    slow+
    total motile sperm 15.2
    % of motile sperm after 4 hours 30
    vitality
    68
    agglutination none

    normal forms 2
    abnormal forms 98
    head defect 81
    mid piece defect 9
    tail defect 8

    במסקנות כתוב + אחד על teratospermia

    דעתכם חשובה לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בבקשה - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    25/12/2010

    שלום לך,
    כמו שציינת, יש בעיה בנתוני זרע, מורפולוגיה של 2%, כמות הזרעונים לא גבוהה וגם תנועתיות שלהם קצת נמוכה. כל זה לא הפריע להכנס להריון בהזרעה תוך רחמית, אך לא התפתח עובר בשלושה מקרי הריון. לשאלתך, כן, חוסר התפתחות העובר יכול לנבוע מהפריה עם זרעון שאינו תקין.
    לדעתי, חשוב שבעלך יבדק אצל אורולוג שיבחון את פעילות האשכים שלו ואולי יכוון אותו לפיתרון מסויים או טיפול מסויים שישפר את נתוני הזרע. ממליץ גם על שימוש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. במקרה שלכם חשוב מאוד לשפר איכות הזרע.
    יתכן שגם לך קיימות סיבות המונעות התפתחות העוברים (איכות הביציות או איכות רירית הרחם), לכן חשוב שניכם תעשו בירור מעמיק.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו