מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה בבקשהאני25/12/2010
שלום לכם,
אני אחרי 5 הריונות. 2 - הילדים המקסימים שלי ו-3 כשלונות רצופים אחריהם.
עברתי גרידה לפני שלושה שבועות וכעת נשלחתי להמון בדיקות דם דרך המטולוג,
רופאת המשפחה ומרופא הפיריון קיבלתי הפנייה לקריוטיפ לשנינו ולהיסטרוסקופיה.
עדיין לא התייאשנו וברצוננו בילד שלישי.
לפני שנה בן זוגי עבר בדיקת זרע. המורפולוגיה התקינה עמדה על 2% בלבד.
שאר הערכים ע"פ הרופא שמלווה אותי סבירים.
את ההריון האחרון השגתי עם פיוריגון, אביטרל, השבחה והזרעה + ליווי של פרוגסטרון מהרגע שנודע לי שאני בהריון ועדיין לא התפתח דופק (זו היתה הבעיה בשלושת הכשלונות).
זה הרקע. השאלה שלי - אני עושה כל כך הרבה בדיקות, האם יתכן שהכשלונות הללו נובעים בעצם מהמורפולוגיה הלא תקינה? אני מבינה מהרופאים שברגע שהושג הריון, הם טוענים שהזרע מאפשר הריון, אבל ההריון לא מתפתח לשום מקום ולא נוצר דופק.
עשיתי צילום רחם, עכשיו היסטרו, המון בדיקות דם יקרות, קריוטייפ....
אולי אנחנו אפילו לא בכיוון?... מה דעתכם? תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצאתי את הבדיקה
אני25/12/2010היא מלפני חצי שנה מסתבר ולאחר 5 ימי התנזרות.
האם זו יכולה להיות הסיבה לשלושה כשלונות רצופים?
בשלושת ההריונות לא התפתח דופק, באחד מהם אפילו לא התפתח עובר.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנסה להעלות את הבדיקה
אני25/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מצליחה להעלות JPG
אני25/12/2010בכל אופן אני בת 35 ובעלי בן 38.
עוד אציין שבשלושת הפעמים בהם הזרע עבר השבחה בבית החולים, נאמר לי ע"י הלבורנטית שתוצאות ההשבחה טובות מאוד.
אעלה ידנית:
liquefactions normal
viscosity normal
ph 8
volume 2.5
concentration 16
total concentration 40
percent of motile sperm 38%
rapid +
moderate+++
slow+
total motile sperm 15.2
% of motile sperm after 4 hours 30
vitality
68
agglutination none
normal forms 2
abnormal forms 98
head defect 81
mid piece defect 9
tail defect 8
במסקנות כתוב + אחד על teratospermia
דעתכם חשובה לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלה בבקשה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/12/2010שלום לך,
כמו שציינת, יש בעיה בנתוני זרע, מורפולוגיה של 2%, כמות הזרעונים לא גבוהה וגם תנועתיות שלהם קצת נמוכה. כל זה לא הפריע להכנס להריון בהזרעה תוך רחמית, אך לא התפתח עובר בשלושה מקרי הריון. לשאלתך, כן, חוסר התפתחות העובר יכול לנבוע מהפריה עם זרעון שאינו תקין.
לדעתי, חשוב שבעלך יבדק אצל אורולוג שיבחון את פעילות האשכים שלו ואולי יכוון אותו לפיתרון מסויים או טיפול מסויים שישפר את נתוני הזרע. ממליץ גם על שימוש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. במקרה שלכם חשוב מאוד לשפר איכות הזרע.
יתכן שגם לך קיימות סיבות המונעות התפתחות העוברים (איכות הביציות או איכות רירית הרחם), לכן חשוב שניכם תעשו בירור מעמיק.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

