הזרע שלי סמיך מדי

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • הזרע שלי סמיך מדי
    ד``ר אליעזר גירש
    12/01/2011

    שלום אני פניתי לאחרונה למעבדה לפוריות הגבר בשביל לתרום זרע .. בבנק הזרע אך לתדהמתי הופתעתי כשה אמרו לי שיש לי בעיה ואני לא יכול להיות תורם פוטנציאלי ו או בכלל לאכסן זרע בבבנק הזרע מאחר ו הזרע שלי סמיך מדי ... אז הציעו לי לחזור בעוד מספר ימים כשבוע והמליצו לשתות הרבה לפני זה כך עשיתי ועדיין התשובה שקיבלתי היא שהזרע סמיך מדי ולא ניתן להשתמש בו למראות שהספירה שלי היא מאוד טוב ופי 3 או 4 בערך גבוהה מהממוצע.. מה עליי לעשות? אני מאוד נבוך מעניין זה...
    תודה מראש.. א

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזרע שלי סמיך מדי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרע סמיך - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    13/01/2011

    שלום אלי,
    איכות נוזל הזרע תלויה בפעילות של שתי בלוטות המייצרות את הנוזל: בלוטות זרע ובלוטת הערמונית (פרוסטטה). ניתן לפנות לאורולוג ולבצע בדיקות לפעילות הבלוטות הללו. חשוב שתדע כי זרעונים מקבלים את נוזל הזרע רק בזמן המירוק ודי מהר עוברים מנוזל הזרע דרך צוואר הרחם לרחם (כ- 15 דקות), כך שלדעתי אין לך סיבה לדעוג לכושר פריון שלך כאשר הזרעונים עצמם תקינים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו